Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wil het spektakel in wormer vanavond wel aanschouwen. Waar en hoe laat?
Die dingen zijn levensgevaarlijk. In 50% van de gevallen zal de motor vol gas indien het zendersignaal wegvalt!!! 8O Ook is er een interferentie tussen AUX1 en AUX2, AUX2 (kanaal 7 8O) beïnvloed AUX1 (kanaal 6) als beiden worden veranderd. Da's spannend want de originele Spektrum AR61xx heeft daar geen enkele last van.
Even voor de Spektrum gebruikers die gebruik maken van de Spektrum OrangeRX 6-kanaals ontvangers (die goedkope van $7,99).
Die dingen zijn levensgevaarlijk. In 50% van de gevallen zal de motor vol gas indien het zendersignaal wegvalt!!! 8O Ook is er een interferentie tussen AUX1 en AUX2, AUX2 (kanaal 7 8O) beïnvloed AUX1 (kanaal 6) als beiden worden veranderd. Da's spannend want de originele Spektrum AR61xx heeft daar geen enkele last van.
Daarnaast zijn ze niet 100% DSM2 compatible want op mijn DSX9 doen ze bij het binden al heel gekke dingen. Beetje wild roeren met alle kanalen resulteert in het heftig blijven bewegen van de servo's als de sticks los worden gelaten.
Mocht iemand nog interesse hebben in deze ruk ontvangers, ik heb er nog een stuk of 4 liggen. Voor 5 eypo per stuk mag je ze overnemen.
*Spektrum AR6110's bestellen gaat*![]()
Sleur,
Ik wil ze wel hebben
Mocht iemand nog interesse hebben in deze ruk ontvangers, ik heb er nog een stuk of 4 liggen. Voor 5 eypo per stuk mag je ze overnemen.
*Spektrum AR6110's bestellen gaat*![]()
Ik heb dat spul niet, heb nooit wat met jointjes gehad, jam doe ik op brood maar die biertjes klinken als muziek in de oren. :celebrate:
Hey Knaller,
Heb je deze gezien.
Die is gek.
Overigens is het voetenwerk interessant. Moet je eens proberen om met je linkervoet een beetje te remmen (gordel om doen is wel handig). :lol: 8O :? En die randdebielen langs de kanten zijn echt suicidaal.![]()
Thnx sleur, zal dr rekening mee houden
Heb de Spitfire achterin liggen (jaja, veel later gekocht dan burp en gaat gewoon veel eerder vliegen..) en de holiday.
Goed bezig... :cry: Dat heb je er van als je niet zuinig op je spullen bent en allerlei andere meuk erop dondert. :?
Goed bezig... :cry: Dat heb je er van als je niet zuinig op je spullen bent en allerlei andere meuk erop dondert. :?
*bukt want het blijft gokken wat de oorzaak was*
Ik weet wel dat ik liposafe bags ga aanschaffen.![]()