Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die dingen zijn levensgevaarlijk. In 50% van de gevallen zal de motor vol gas indien het zendersignaal wegvalt!!! 8O Ook is er een interferentie tussen AUX1 en AUX2, AUX2 (kanaal 7 8O) beïnvloed AUX1 (kanaal 6) als beiden worden veranderd. Da's spannend want de originele Spektrum AR61xx heeft daar geen enkele last van.

Zit daar ook zo'n buizenversterker in die alles vervormt ???

Dan wil gorby ze wel overnemen denk ik :-)

Even voor de Spektrum gebruikers die gebruik maken van de Spektrum OrangeRX 6-kanaals ontvangers (die goedkope van $7,99).

Die dingen zijn levensgevaarlijk. In 50% van de gevallen zal de motor vol gas indien het zendersignaal wegvalt!!! 8O Ook is er een interferentie tussen AUX1 en AUX2, AUX2 (kanaal 7 8O) beïnvloed AUX1 (kanaal 6) als beiden worden veranderd. Da's spannend want de originele Spektrum AR61xx heeft daar geen enkele last van.

Daarnaast zijn ze niet 100% DSM2 compatible want op mijn DSX9 doen ze bij het binden al heel gekke dingen. Beetje wild roeren met alle kanalen resulteert in het heftig blijven bewegen van de servo's als de sticks los worden gelaten.

Mocht iemand nog interesse hebben in deze ruk ontvangers, ik heb er nog een stuk of 4 liggen. Voor 5 eypo per stuk mag je ze overnemen. :bye:

*Spektrum AR6110's bestellen gaat* :yes:

Sleur,

Ik wil ze wel hebben

Mocht iemand nog interesse hebben in deze ruk ontvangers, ik heb er nog een stuk of 4 liggen. Voor 5 eypo per stuk mag je ze overnemen. :bye:

*Spektrum AR6110's bestellen gaat* :yes:

Hier ook 3 stuks (nieuw) dan in de aanbieding, 5 eypo per stuk lijkt mij een mooie prijs :yes:

Ik heb dat spul niet, heb nooit wat met jointjes gehad, jam doe ik op brood maar die biertjes klinken als muziek in de oren. :celebrate:

+1

Hey Knaller,

Heb je deze gezien.
Die is gek.

Maar hij heeft wel van die goede kromme bladen. Dan kan ik het ook :hammer:

Overigens is het voetenwerk interessant. Moet je eens proberen om met je linkervoet een beetje te remmen (gordel om doen is wel handig). :lol: 8O :? En die randdebielen langs de kanten zijn echt suicidaal. :(

Vroegûh veel gedaan met de linkervoet remmen. Aan het begin zeker goed oppassen dat je niet door de voorruit heen gaat. Beetje gevoel kweken en dan gaat het prima. Maar die gasten rammen met links en rechts net zo makkelijk op het pedaal.

Thnx sleur, zal dr rekening mee houden ;)

Heb de Spitfire achterin liggen (jaja, veel later gekocht dan burp en gaat gewoon veel eerder vliegen..) en de holiday.

Tsja, ik heb geen pappie meer die voor me kan bouwen, prijs je er maar gelukkig mee. In ieder geval, veel plezier.

Was vanmorgen even vlak bij Siggy. Julian moest korfballen in de groen geel hal. Uitzicht op het huisje van Siggy. Nog even gezwaaid en getoetert maar hij heeft niets gezien denk ik (of lag achter de bank, bang dat ik kwam koffie drinken :mrgreen:)

andreetje had een lipo in de auto laten liggen, en er is brand ontstaan :hammer:

229031070.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Goed bezig... :cry: Dat heb je er van als je niet zuinig op je spullen bent en allerlei andere meuk erop dondert. :?

*bukt want het blijft gokken wat de oorzaak was*

Laat een lipo 12 maanden in het water liggen haal hem daarna op het drogen en hij zal na één week spontdaan ontbranden, enige schroei en rook schade maar hier gaan we wel weer eenslatje uit slaan

Enige schade? Kolere man het ziet eruit alsof het is uitgebrand :hammer: Ik weet wel dat ik liposafe bags ga aanschaffen.;)

@ Sleur: Zie je wel... ik herkende hem wel maar wist alleen nog niet wat het was, nu dus wel :banana:

invasion%2Bof%2Bthe%2Bbody%2Bsnatchers.jpg

@ Jerkev: balen man :cry:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back