Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laat een lipo 12 maanden in het water liggen haal hem daarna op het drogen en hij zal na één week spontdaan ontbranden, enige schroei en rook schade maar hier gaan we wel weer eenslatje uit slaan
Veel schade kan het nooit zijn, zo groot is een Vivio nu ook weer niet. :rolling:

@ Sleur: Zie je wel... ik herkende hem wel maar wist alleen nog niet wat het was, nu dus wel :banana:
Hij was mooier en een vingertje dat lekker drukte maar dat was 129kB en het max maar 0,05kB of zo. :( ;)

Heb het ook niet over mijn auto slimpie;)
Nee? Ga je dan vliegen met een LiPo zak in je heli? 8O :hammer:

Tijdens het laden in de zak(daar is hij voor bedoeld) En gewoon om in op te slaan.

@Burp: Spitfire van mij hoefde niet veel aan gebouwd te worden, schuimpje uit HK..

@PHILS: Je had gelijk.. DAMN!!! Wat was het veld drassig zeg...

Wel even lekker gevlogen overigens. De Spitfire vloog leuk, alleen had wat moeite om tegen de wind in te komen. Maar eens met wat rustiger weer proberen.

Verder met de Holiday gevlogen een paar rondjes.

Heb zin in vanavond. Even bij Quartel iets nieuws gekocht en vanavond uit proberen.. Wat, dat zeg ik nog even niet :)

ik ben wat eerder naar wormerfly , eerst ff rustig een pintje drinken , en dan lekker aangeschoten figuurtjes fladderen ;)

tot straks

Zo, de dubbeldekkert is klaar. Alleen nog de exacte plaats van de accu bepalen maar dat moet bij het vliegen. Daarna de accu plat op/door de romp om het gewicht een beetje in het midden te houden. Vliegklaargewicht is nu 228 gram.

bipe_day1_finished.jpg

*zeilboot knutselen gaat* :D

Ziezo, lekker gevlogen vanavond in de Wormerhallen.

Nickos zijn Trauma heli is geeindigd in een trauma.. Een aanvaring gezien tussen een disc en een Nek(os), een disc boven op de TL balken.. Heerlijk avondje weer :)

De Malibu is nog (redelijk) heel.. Nu lekker een avondje op de bank en genieten van een biertje

@Knaller: Gaarne bericht aanpassen, of anders gaat er een melding uit naar de Mods.. Ik ben niet gediend van dit soort publieke uitspraken.

Vergeet je de verf niet ;-)

volgens mij staat hij nog steed in mijn wagen ,en ben ik alweer thuis :)

was weer super in de wormerhal , ook daar heeft iedereen nu zijn eigen vlieg minuten , en hoe hij dat indeelt moet ie lekker zelf weten , dus weer veel gevlogen :p
ik vlieg in mijn tijd met nog iemand , en dat bevalt prima , lekker geoefend met de nexus en deluxe , tussendoor lekker pintjes drinken .

ik had bewust geen camera mee , zodat ik nu ook geen huiswerk heb

en als jullie benieuwd waren na hoe het was ,zie vorige filmpjes ;)

oja ; en junkie heeft een mooie geebee rtf overgenomen van savage 35 , erg blij mee ! :thumbsup:

zo, gaat nu een andere leuke hobby beoefenen , waar ik wel heel goed in ben :cool:

toedeloe

zeg stelletje ongeregeld , ga ff lekker pbén met elkander :onweer:

*blij is met de geebee , waar alleen nog een ontvangert ingeplugd moet worden :D
zaten ook nog 2 flightmaxen bij 2s 350mah , dus nu ook genoeg lipo's
ben benieuwd hoe die vliegt , en voorral hoe lang hij heel blijft :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back