Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Net wakker hier, heeeerlijk. Nu ff wat eten en met een uurtje naar Almere
Goedemorgen allemaal
Gaat ook zo rijden....
bij natterer hebben ze wel de stoere versie v/d malibu
![]()
als ik bij die toko zou kopen , zou het eerder de piaget worden , lekker groot met een span van 900mm
![]()
prijzen zijn netjes te noemen, maar donuts hebben ze helaas niet
De prijzen voor Donuts vliegers zijn overal nagenoeg gelijk. Alleen op evenementen wordt wel eens gestunt met prijzen.
Keurige vliegers.. Ik weet dat Hobbyin de Piaget verkoopt. Misschien dat ik die ooit wel eens mee neem nog. Maar wat je zegt, het zijn geen donuts.. En een echte indoor vlieger een keertje kopen en bouwen zou ook best wel oke zijn..
De modellen die verkocht worden door o.a. rpalnes.nl zijn gewoon de modellen op dit moment. Het verschil tussen een F3P en 3D kist zie je snel genoeg (Extra's, YAK's en de SUltimate zijn dus 3D vliegers). Als je op Google zoekt op Fabien Turpaud, Donatas Pauzuolis, David Duval, Nicolas Pietu, Gernot Bruckmann of Martin Müller dan zie je waar de wereldtop mee vliegt (Weinig filmpjes van NielsZijn alle donut vliegers goed, of is er een waarvan je zegt.. DIE zou je echt moeten nemen, want... (allerlei argumenten waarom dat de beste vlieger aller tijden is)....
De Piaget is net als de Malibu een slap Chinees aftreksel van top modellen. Ze lijken er best wel op maar zijn het net niet. Voordat top modellen in productie komen, is er veel aan gesleuteld om de vliegeigenschappen (voor een bepaalde reeks figuren van dat jaar!) te verbeteren. Als je kijkt naar de Malibu II dan heeft-ie wel wat weg van de Elipsia FT want dat was toen het model.sleur ; weet jij of de piaget een goede naam heeft ?
en zou jij een paar links kunnen geven voor kwaliteit motortjes in da hollandse winkels voor de indoor vliegers .
De modellen die verkocht worden door o.a. rpalnes.nl zijn gewoon de modellen op dit moment. Het verschil tussen een F3P en 3D kist zie je snel genoeg (Extra's, YAK's en de SUltimate zijn dus 3D vliegers). Als je op Google zoekt op Fabien Turpaud, Donatas Pauzuolis, David Duval of Martin Müller[url] dan zie je waar de wereldtop mee vliegt (Weinig filmpjes van Niels).
De Piaget is net als de Malibu een slap Chinees aftreksel van top modellen. Ze lijken er best wel op maar zijn het net niet. Voordat top modellen in productie komen, is er veel aan gesleuteld om de vliegeigenschappen (voor een bepaalde reeks figuren van dat jaar!) te verbeteren. Als je kijkt naar de Malibu II dan heeft-ie wel wat weg van de Elipsia FT want dat was toen het model.
Voor motoren moet je gewoon zoeken naar iets tussen de 1200kV en 1400kV met een gewicht dat zo laag mogelijk is maar wel 200+ gram statisch met een 8x3,8" SF doet (als vermelding voor 3D 140+ gram is goed). Die markt is erg in beweging. Bij rplanes.nl hebben ze genoeg keuze, hangt wel een prijskaartje aan.
-edit-
Oh ja, en neem van mij maar aan dat je wel degelijk het verschil tussen elke kistje met zijn specifieke eigenschappen en elke gram gewicht merkt. Twee gram minder is echt een wereld van verschil als je precisie vliegt. Voor raggen zal het geen ruk uitmaken. Het verschil merk ik ook na iedere aanpassing. En ik ben nog maar een beginner...
Volgend jaar ook gezellig mee met het NK F3P?al ben ik nog meer een beginner ,en zal het verschil ook nog niet erg merken , al merk ik wel degelijk het verschil tussen de nexus ,en deluxe , dan is deluxe toch veel fijner !!
uiteraard zet ik eerst de clik en nexus in voor bepaalde figuren , lukt dat , dan durf ik het ook met deluxe of straks de FT
Ik zat 5 minuten terug in de auto en het spetterde (niet van mijGaat er nog iemand naar het veld vandaag??![]()
Volgend jaar ook gezellig mee met het NK F3P?![]()
Is gewoon gezellig, lekker leuteren en lachen. Vervelend dat je 3x anderhalve minuut tussendoor even moet vliegen. Maar ja, dat is het excuses.
![]()