Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
hahhahaha sleur schrok alwakker voordat t licht aan staat8)
sleur 70 uur in de week werken is niet goed voor je:teacher::teacher:
voor je t weet ben je oud tijd gaat alleen maar harder:schrik:

Thanx Vinni, maar ik kan niet zo goed tegen de brandstof :mad: Anders was hij al verkocht :D

dat is idd wel jammer dat je er uitslag van krijgt
maar hij vliegt lekker en is een fijne kist
maar heb er nu 2 seizoen mee gevlogen
en heb weer genoeg nieuws om mee tevliegen

+1 Maar ik heb niets met stinkkisten en YAK's. :(

Gaan we vanavond weer simmen?

idem , heb ook niets met yak's , zelfs niet in depron uitvoering .

zag net de mail v/d ach betreft zondag simdag , maar dat komt slecht uit , want dan vlieg ik in het echie van 15;00 tot 17;00 in da wormerhal ;)

is wederom zoals altijd geheel gaar , want heb vandaag een volle dag gewerkt , dus die begint er nu flink in te hakken , denkt a/d bank :p

zag net de mail v/d ach betreft zondag simdag , maar dat komt slecht uit , want dan vlieg ik in het echie van 15;00 tot 17;00 in da wormerhal ;)

niet persoonlijk, maar even een opmerking in het algemeen,

Ik moet het toch even kwijt....,
Ik denk dat dit evenement ( simulatordag ) toch al redelijk lang geleden bekend gemaakt was..

Het verbaast mij dat er dan toch activiteiten parallel georganiseerd worden.

Uiteraard is een ieder vrij om te doen en te laten wat ie wil, te komen of niet, te vliegen of niet, echter is dit voor de organisatie natuurlijk niet geheel motiverend....

Nogmaals het is niet de insteek hier weer een voledige discussie over te voeren, maar ik weet hoeveel organisatie het is, en dan is de animo vanuit de leden dan misschien tegen valt....zonde....

niet persoonlijk, maar even een opmerking in het algemeen,

Ik moet het toch even kwijt....,
Ik denk dat dit evenement ( simulatordag ) toch al redelijk lang geleden bekend gemaakt was..

Het verbaast mij dat er dan toch activiteiten parallel georganiseerd worden.

Uiteraard is een ieder vrij om te doen en te laten wat ie wil, te komen of niet, te vliegen of niet, echter is dit voor de organisatie natuurlijk niet geheel motiverend....

Nogmaals het is niet de insteek hier weer een voledige discussie over te voeren, maar ik weet hoeveel organisatie het is, en dan is de animo vanuit de leden dan misschien tegen valt....zonde....

net zoiets als de nieuwjaarsborrel op de club en f3p wedstrijden vliegen op dezelfde dag :???: ;)

maar ik snap je punt , arjan heeft gewoon een berg data's door gekregen van de wormerhal , en toevallig ook deze zondag .

maar volgens mij kunnen clubleden dat prima combineren als ze willen , wormer fly is maar 2 uurtjes , de ach dag zal de hele dag zijn . ;)

Mazzel dat je de tv al in huis hebt. Als je wat in bestelling hebt staan en al betaald hebt kan je waarschijnlijk fluiten naar je geld of goederen.
Blij dat ik daar niets heb gekocht ;)
Yep heb hem al,maar als je vooruit gaat betalen bij een bestelling mankeer je iets aan je denk dakkie.Aanbetalen doe ik ook niet aan,dan verkopen ze mij maar niets ga ik wel naar een ander.

Waaaaaaaaaaaaaaaah!!!! Zojuist bij DHL mijn FPV setje opgehaald... Vanavond gelijk maar even mee spelen :)

Waaaaaaaaaaaaaaaah!!!! Zojuist bij DHL mijn FPV setje opgehaald... Vanavond gelijk maar even mee spelen :)

Pampers bestellen? :mrgreen:

Laat de zomer maar komen, deze staat er klaar voor :cool:
scaled.php

Mooie kist Ronald!

Yep, kwam van het interweb..., werd verkocht als nieuwe, echter bleek hij na thuiskomst toch helaas behoorlijke schade te hebben gehad....

Overigens is ie mooi gerepareerd, maar toch, was een kleine domper..., daarnaast betwijvel ik of de verkoper het zelf wist....

Nu wel voorzien van knappe digitale spulletjes en Hacker :p

Who cares, die vandalen zie je nooit op de club. :p

*bukken gaat*

je hoeft niet te bukken , want je hebt gelijk ;)

ronald , mooi kistje! , wel jammer dat hij electro word :( ;)

* verveelt zich , want de vliegers en rc auto staan allemaal klaar voor mishandeling *

*gaat solo simmen , want online werkt niet lekker *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back