PH-ILS
Forum veteraan
ahhhh was dat t
goeie avond iedereen
Thanx Vinni, maar ik kan niet zo goed tegen de brandstof

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ahhhh was dat t
goeie avond iedereen
*wakker schrikt* :schrik:
Thanx Vinni, maar ik kan niet zo goed tegen de brandstofAnders was hij al verkocht
![]()
Het was weer zandlopertjesdag. Dus vol spanning tellen hoe vaak het zandlopertje omdraaide voordat het voortgangsbalkje aan het einde was. Ja, da's slaapverwekkend. :sleepy:Goeiemorgen, schoonheidsslaapje gedaan? :rolling:
+1 Maar ik heb niets met stinkkisten en YAK's.Het is zeker een gave kistVooral het geluid
![]()
Gaan we vanavond weer simmen?
+1 Maar ik heb niets met stinkkisten en YAK's.
+1 Maar ik heb niets met stinkkisten en YAK's.
zag net de mail v/d ach betreft zondag simdag , maar dat komt slecht uit , want dan vlieg ik in het echie van 15;00 tot 17;00 in da wormerhal![]()
niet persoonlijk, maar even een opmerking in het algemeen,
Ik moet het toch even kwijt....,
Ik denk dat dit evenement ( simulatordag ) toch al redelijk lang geleden bekend gemaakt was..
Het verbaast mij dat er dan toch activiteiten parallel georganiseerd worden.
Uiteraard is een ieder vrij om te doen en te laten wat ie wil, te komen of niet, te vliegen of niet, echter is dit voor de organisatie natuurlijk niet geheel motiverend....
Nogmaals het is niet de insteek hier weer een voledige discussie over te voeren, maar ik weet hoeveel organisatie het is, en dan is de animo vanuit de leden dan misschien tegen valt....zonde....
Driehonderd harde nederlandsche euro's.Was gauw verdient en nog eens 149 euro op een beugel en 2 tientjes op een 3D bril.@Gorby
Hoeveel heb jij kunnen afdingen met die 3D tv ???
De hele tent is nu falliet !!!! the Russian way....
Alle It's-winkels per direct dicht - RTL Nieuws.nl
p.s. volgens mijn bron , heb je gewoon fabrieks garantie.. geen zorgen..
Yep heb hem al,maar als je vooruit gaat betalen bij een bestelling mankeer je iets aan je denk dakkie.Aanbetalen doe ik ook niet aan,dan verkopen ze mij maar niets ga ik wel naar een ander.Mazzel dat je de tv al in huis hebt. Als je wat in bestelling hebt staan en al betaald hebt kan je waarschijnlijk fluiten naar je geld of goederen.
Blij dat ik daar niets heb gekocht![]()
Waaaaaaaaaaaaaaaah!!!! Zojuist bij DHL mijn FPV setje opgehaald... Vanavond gelijk maar even mee spelen![]()
Mooie kist Ronald!
Who cares, die vandalen zie je nooit op de club.![]()
*bukken gaat*