Vliegtuig films

Op het leven van Howard Hughes is ook de film "The Aviator" gebaseerd (2004), heel mooi verfilmd.

Een film voor enkel de beelden zou ook nog Iron Eagle kunnen zijn, zitten mooie opnames van F16's en F4's in.

Gr, Roy

Howard Hughes (I) , de miljardair, heeft ook een aantal vliegtuigfilms geproduceerd.

455px-Howard_Hughes.jpg

ik heb betere fotoshops gezien...

ik heb betere fotoshops gezien...
Misschien is dit wel een analoge fotoshop :)

Maar we willen graag nog meer films, en een waardering van 1 tot 10 of het wel of niet een 'must see' is.

@joop123,
Bedankt voor de input ik voeg het toe.

Laatst bewerkt:
Nog een goeie speelfilm ben ik zelf ook nog achter op zoek
´´The Rocketeer ``Vooral het begin de maiden van hum
GeeBee model Z niet te missen.

hoi,

ik heb ze niet zien bijstaan ofwel ernaast gekeken maar iron eagle 1 , 2 ,3 en 4 zijn zeker wel de moeite

gtjs
wim

t is maar n idee

Wat ook mogelijk is in het kader van schaaldocumentatie.

Alhoewel niet helemaal volgens de regels om wat films aan elkaar (uit te wisselen)

Het gaat tenslotte om het zelfde doel.

Namelijk naar die mooie wonderbaarlijke vliegmachines kijken.

Dus zeg maar als er meerdere mensen intresse hebben,dan zet ik mijn filmlijst er ook op.

en dan kunnen we ''Ruilen"

ik hoop iets te horen.

groetjes pascal

Ik ben daar ook voor, al heb ik niet zo heel veel te bieden... Kijken wat jij hebt dan en zeg maar of je van mij wat wilt hebben!

Mag niet ontbreken in de lijst:

Docu over de Connie Constellation van het Aviodrome.. weet de exacte titel niet...

6-delige Mini Serie (1988 )
25. 1. Piece of Cake. Deel 1 & 2. (1988 ) Met Boyd Gaines, Tim Woodward (RAF Hornet Squadron 1939 tot en met Battle of Brittain)
26. 2. Piece of Cake. Deel 3 & 4. (1988 ) Met Boyd Gaines, Tim Woodward (RAF Hornet Squadron 1939 tot en met Battle of Brittain)
27. 3. Piece of Cake. Deel 5 & 6. (1988 ) Met Boyd Gaines, Tim Woodward (RAF Hornet Squadron 1939 tot en met Battle of Brittain

Lang naar de titel van de serie lopen zoeken. Fantastische serie! Kon me de titel niet herinneren.
Zal eens kijken waar ik hem kan downloaden...

Twee gouwe ouwe:

The spirit of St.Louis (James Stewart als Lindbergh)
The flight of the Phoenix (Ik heb alleen de originele versie gezien van 1965 in zwartwit, maar in 2004 is-ie overgemaakt)

Laatst bewerkt:
Back