Volvo FH16 / 750

• Topicstarter Topicstarter marcelinets
  • Startdatum Startdatum
Even geen tijd voor modelbouw werk gaat voor, hoop komend weekend de spatborden en houders in de grondverf te zetten en later in groene verf net als de cabine.

Geen dienst vandaag. Kleine update spatborden en houders in de primer, en stickers voor de Volvo.
IMG_1061.jpg
IMG_1062.jpg
IMG_1063.jpg
IMG_1060.jpg

Deze verlichting is voor het dak. Voor onderen heb ik servonaut verlichting met de L vorm.

Voor het plaatsen van de voor verlichting zijn paar aanpassingen nodig, als ik zover ben laat ik dat zien aan de hand van 5 filmpjes die ik gevonden heb op YouTube.

Even een update spatborden en houders groen gespoten, later komen er nog zilveren stickers op de spatborden.
IMG_1064.jpg
IMG_1065.jpg
IMG_1066.jpg

De spiegels even opnieuw groen gespoten was vergeten ze een vernis laagje te geven waardoor de verf af gaf. Wat voor trailer achter de Volvo komt is ook bekend de Lesu dieplader. Waarom daar zal ik later wat informatie over geven.

Deze Lesu dieplader gaat het worden, waarom ….omdat deze compleet is met hydrolic systeem en verlichting. En omdat de unboxing filmpjes op YouTube mij aanspreken. Sinds paar dagen ook filmpjes gevonden waar men deze dieplader stap voor stap in elkaar zet, dat gaf voor mij de doorslag om voor deze lesu dieplader te kiezen. Nog even door sparen en dan bestellen.
lesutieflader-3-achsig-mit-hydraulischen-rampen-fuer-tamiya-lkw-1-14~2.jpg
lesutieflader-3-achsig-mit-hydraulischen-rampen-fuer-tamiya-lkw-1-14~5.jpg

Back