Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
DAT moet je ook tegen Leon zeggen ;-)He Mischa nu weet je wel hoe de luchtbelletjes er uitgehaald worden, uit je systeem. en niet meer vergeten.
HAHAHAHAHAHA :rolling:
Schande Leon, een hele grote schande is het dat jij dat nou nog niet weet :nooo:
Haha, "even" vergeten, ken niet anders, was wel makkelijk voor hem even roepen "Berto" maar goed dat ik niet kon opnemen hebben jullie beiden weer wat geleerd ;-)Hij was het alleen maar even een beetje vergeten hoor en toen het boek er bij kwam waren we gewoon beide even de weg kwijt.
Tja, hij heeft tijd zat gehad om eens een Engelse versie te printenAlles war in doitz gesgreben. Daar kenne wij nie uit komme.
Tja, hij heeft tijd zat gehad om eens een Engelse versie te printen![]()
En toen was daar die grijze man.
Mischa, ik heb gisteren ook wat foto's gemaakt. Het was eigenlijk wat te grauw en te donker om fatsoenlijke plaatjes te schieten, maar het zijn wel foto's van je eerste vlucht met deze kist en dat is toch leuk lijkt me?
Ze zijn wel niet zo scherp, maar vooruit. Heb je toevallig die fotograaf nog aangesproken die de hele middag op je jetvlucht stond te wachten? Die man met die witte Canon lens? Ik durf te wedden dat die strakkere plaatjes heeft geschoten! (teminste, dat mag ik hopen)
![]()
![]()
Als het een keertje wat zonniger is dan maak ik wel een keer wat fatsoenlijke plaatjes. Leuk voor boven je bed.![]()
ja toen toen de politie nog op een varken reed en de boeren een betonnen pet op hadden ja in die tijd schreef je poep nog met een lange oe :rolling:
Hij was het alleen maar even een beetje vergeten hoor en toen het boek er bij kwam waren we gewoon beide even de weg kwijt.
Alles war in doitz gesgreben. Daar kenne wij nie uit komme.
En nu hadden we toevallig een hulplijn :lol:
Gelukkig brachten Dick en de plaatsjes uitkomst. :rolling:
Of op z`n plee ;-)Heb jij Delfts Blauwe tegeltjes in je kantine? Met spreuk? Gatver ......