VZG/ELC (VEM) verzamel topic

Hallo Mischa,
Gefeliciteerd met je maidenvlucht met de jet. Ik vond het erg leuk om te bekijken en te beluisteren(!) vanmiddag en ook de tweede vlucht tegen de avond.
Hans

Thanks en ja het is verslavend.

Zat hier al zeker een jaar mee in mijn maag, doen/niet doen. Nu ik het gedaan heb krijg ik spijt, dit gaat namelijk niet meer over. :nooo:

Leon bedankt voor de assistentie bij het inregelen en de maiden, Dick bedankt voor de technische back-up.

Zo, nu een biertje, proost!!

He Mischa nu weet je wel hoe de luchtbelletjes er uitgehaald worden, uit je systeem. en niet meer vergeten.
proost!!!!
Dick

Proficiat Mischa!!!
(hij maakt gelijk al loopings met de maiden:yes::yes:)

Hehehe klein beetje heimwee gehad naar de F9f maar is nou weer helemaal over :p. Op HUEEEEEL veel vlieg uurtjes met deze kist. Ik drink er ook nog een of twee :celebrate: op de nieuwe vuurdoop!!

Groetjes Leon

Hahaha Berto het was even zoeken maar uiteindelijk is het allemaal gelukt :D
Waarom denk je dat jou telefoon een gemiste oproep had vanmiddag:cool: hahaha?!?!

HAHAHAHAHAHA :rolling:

Schande Leon, een hele grote schande is het dat jij dat nou nog niet weet :nooo:

En vandaag misschien ene beetje heimwee naar deze kist maar als je straks met de T-33 op de hei staat................................. ;-)

Mischa, het was leuk om je even met je nieuwe speeltje te zien vliegen!
Ik hoop dat je hartslag inmiddels weer een beetje gezakt is ;)

Veel vliegplezier met de kist!

HAHAHAHAHAHA :rolling:

Schande Leon, een hele grote schande is het dat jij dat nou nog niet weet :nooo:

Hij was het alleen maar even een beetje vergeten hoor en toen het boek er bij kwam waren we gewoon beide even de weg kwijt.

Alles war in doitz gesgreben. Daar kenne wij nie uit komme.
En nu hadden we toevallig een hulplijn :lol:

Gelukkig brachten Dick en de plaatsjes uitkomst. :rolling:

Hij was het alleen maar even een beetje vergeten hoor en toen het boek er bij kwam waren we gewoon beide even de weg kwijt.
Haha, "even" vergeten, ken niet anders, was wel makkelijk voor hem even roepen "Berto" maar goed dat ik niet kon opnemen hebben jullie beiden weer wat geleerd ;-)

Tja, hij heeft tijd zat gehad om eens een Engelse versie te printen :D

Beste Mischa.

Gefeliciteerd met je maiden , en veel plezier de komende jaren met deze prachtige kist.

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Mischa, ik heb gisteren ook wat foto's gemaakt. Het was eigenlijk wat te grauw en te donker om fatsoenlijke plaatjes te schieten, maar het zijn wel foto's van je eerste vlucht met deze kist en dat is toch leuk lijkt me?

Ze zijn wel niet zo scherp, maar vooruit. Heb je toevallig die fotograaf nog aangesproken die de hele middag op je jetvlucht stond te wachten? Die man met die witte Canon lens? Ik durf te wedden dat die strakkere plaatjes heeft geschoten! (teminste, dat mag ik hopen met zo'n lens)

IMG_0262_small.jpg

IMG_0271_small.jpg

Als het een keertje wat zonniger is dan maak ik wel een keer wat fatsoenlijke plaatjes. Leuk voor boven je bed. ;)

Laatst bewerkt:
Kijk dat zijn mooie foto's

Gr Gijs

Mischa, ik heb gisteren ook wat foto's gemaakt. Het was eigenlijk wat te grauw en te donker om fatsoenlijke plaatjes te schieten, maar het zijn wel foto's van je eerste vlucht met deze kist en dat is toch leuk lijkt me?

Ze zijn wel niet zo scherp, maar vooruit. Heb je toevallig die fotograaf nog aangesproken die de hele middag op je jetvlucht stond te wachten? Die man met die witte Canon lens? Ik durf te wedden dat die strakkere plaatjes heeft geschoten! (teminste, dat mag ik hopen)

IMG_0262_small.jpg

IMG_0271_small.jpg

Als het een keertje wat zonniger is dan maak ik wel een keer wat fatsoenlijke plaatjes. Leuk voor boven je bed. ;)

En nu hadden we toevallig een hulplijn :lol:

Gelukkig brachten Dick en de plaatsjes uitkomst. :rolling:

gratuliere mit ihren erstflug .Und deutsch ist doch kein thema .;)

Heb jij Delfts Blauwe tegeltjes in je kantine? Met spreuk? Gatver ......
Of op z`n plee ;-)

Hee Jaap,

je moet jezelf niet te kort doen, je vindt je eigen foto`s altijd net wat te min maar ze zijn prachtig.
Het weer heb je nu eenmaal niet in de hand.

Grt,
Berto.

Back