Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ambtsketen? Dan gok ik dat het de burgemeester van Ede is? Als niet-inwoner van Ede (her)ken ik de beste man niet, maar ik vind het wel geweldig dat hij persoonlijk polshoogte komt nemen op ons veldje en zich (zo te zien) laat informeren door Dick. (Goed bezig Dick!)
De arme man weet op de foto duidelijk niet waar hij zijn handen moet laten.. Druk er de volgende keer snel een (leerling) zender in!
Maar serieus: Goed om te zien dit! Goed dat hij niet alleen bij bijvoorbeeld de voetbalclub en de tennisvereniging langs gaat, maar ook bij iets "exotisch" als een stukje gras op de hei waar volwassen kerels met speelgoedvliegtuigjes aan het rommelen zijn
Na een aantal uren slepen gingen Arjan en ik als laatste naar huis, en op de parkeerplaats stond nog een romp van een APPRENTICE MOTORKIST met een deken ernaast.
Ik heb hem maar meegenomen, ik hoop dat de eigenaar zich meld.
Ik werk in Barneveld en kom ook regelmatig in Veenendaal.
Práchtige foto van de kist met regenboog op de achtergrond Gijs!
Ja, voor mij was het afgelopen woensdag weer de eerste keer met mijn eigen kist vliegen sinds een jaartje of vier, het ging eigenlijk weer als vanouds gelukkig
Geweldig al die verbeteringen aan het veld overigens, grote klasse!