VZG/ELC (VEM) verzamel topic

Zoals de vooruitzichten nu zijn kom ik donderdagavond ook nog wel even aanwaaien. Gezellig een avondje vliegen en ouwehoeren.

Deze meneer (blauw overhemd) kwam afgelopen Maandagavond kijken hoe het gras gegroeid was :cool: :).

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Ambtsketen? Dan gok ik dat het de burgemeester van Ede is? Als niet-inwoner van Ede (her)ken ik de beste man niet, maar ik vind het wel geweldig dat hij persoonlijk polshoogte komt nemen op ons veldje en zich (zo te zien) laat informeren door Dick. (Goed bezig Dick!)

De arme man weet op de foto duidelijk niet waar hij zijn handen moet laten.. Druk er de volgende keer snel een (leerling) zender in! ;) :)

Maar serieus: Goed om te zien dit! Goed dat hij niet alleen bij bijvoorbeeld de voetbalclub en de tennisvereniging langs gaat, maar ook bij iets "exotisch" als een stukje gras op de hei waar volwassen kerels met speelgoedvliegtuigjes aan het rommelen zijn :)

Het was inderdaad erg gezellig en ook heerlijk vliegweer.

Klaas, bedankt voor het laten "meekijken". Dat was een leuke ervaring!

Mooi! Kan ik eindelijk wat zwevers uitlaten... Tot morgen. En neem jij ook wat te zweven mee, mijn Toledo neem ik ook mee....

Apprentice gevonden!!

Vandaag heerlijk gevlogen op ons mooie veld.

Na een aantal uren slepen gingen Arjan en ik als laatste naar huis, en op de parkeerplaats stond nog een romp van een APPRENTICE MOTORKIST met een deken ernaast.

Ik heb hem maar meegenomen, ik hoop dat de eigenaar zich meld.

Ik werk in Barneveld en kom ook regelmatig in Veenendaal.

groet

Terence

Práchtige foto van de kist met regenboog op de achtergrond Gijs!

Ja, voor mij was het afgelopen woensdag weer de eerste keer met mijn eigen kist vliegen sinds een jaartje of vier, het ging eigenlijk weer als vanouds gelukkig :-)

Geweldig al die verbeteringen aan het veld overigens, grote klasse!

Back