Waar zijn alle actieve forum leden gebleven?

Stevo ik denk dat ik het niet kan zoeken in windows 10, maar in de site die niet samen met windows 10 kan.
Ik heb totaal geen verstand van computers, maar als Rhelie hetzelfde probleem heeft, ligt het gelukkig niet alleen aan mij.

Laatst bewerkt:
Hier ook Windows 10 en Firefox, niks aan het handje. Probleem zit ergens anders.

(screenshot bijgevoegd, gaat heel makkelijk :) )

Clipboard01_zps1nyatmwr.jpg

Uhm hoe kan dat nu weer?
Roel je merk verder bijna geen verschil met window 7.

Ik wacht even een reactie van het forum beheer af.
Of iemand moet me kunnen helpen, want dat de ene windows 10 en de andere het niet doet lijkt me vreemd.

Met mijn smartphone verstuurd

Misschien een domme vraag, kunnen jullie dat uitzetten?
Dan kunnen jullie me misschien ook vertellen hoe het aan moet.[emoji12]

Met mijn smartphone verstuurd

Ja ik kan het uitzetten door helemaal rechts op het bicoontje"Gebruik BBCode Editor"of zo te klikken. Dat heb ik gedaan, dan ben ik dat balkje ook kwijt.
Onderaan staat "Gebruik rich text editor" en als je daar op kliks heb je die balk weer terug.

De balk zoals Bertus die heeft krijg je als je aan de rechterkant op het rechtse van de twee icoontjes klikt (een soort blaadje met een steeksleuteltje er op, zie screenshot! Net boven "meer opties").

Clipboard03_zpsc4rgx5ah.jpg

Als je daarop hebt geklikt staat er links onderaan, net onder de tekst die je tiept, "gebruik rich text editor". Als je daar op klikt is alles weer normaal.

Clipboard02_zpsbuyjqvsn.jpg

Maar ik zie nu dat je dat in je profiel ook uit kunt schakelen en dan zie je die tekst niet.
Dus Bertus, ga naar je profiel - klik op voorkeuren - en vink het vakje "gebruik rich text editor" aan.
Opgelost

Ik heb het aangezet en op de webpagina op mijn smartphone werkt het.
Morgen kijken of het op de laptop ook werkt.
Super bedankt alvast.

Er is nu hier een hele discussie aan het ontstaan, over het al dan niet en hoe plaatsen van foto's , maar eerder in dit draadje is een aantal keren duidelijk gesteld dat het uitblijven van informatie over, hoe en wat er te gebeuren staat met het MBF, een grote bron van ergernis is. Er zou een verklaring komen van Robert ?? Maar wanneer ??

Even testen.
Ik heb ondertussen ook een balk.
Nogmaals bedankt voor jullie hulp.:)

Arno, Robert is op vakantie als hij terug is zou hij reageren hoor ik steeds dus nog even geduld hebben denk ik.

Laatst bewerkt:
Back