Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Vergeet dan niet de ratio te berekenen![]()
Vergeet dan niet de ratio te berekenen
4 Beta
Al om half tien s'ochtends aan de bbq? ;-)
aangestoken met aanmaakblokjes van Karwei.
Appels met peren vergelijken is toch wel één van de sterkere punten van dit forum. Het intellect druipt er van af.......
.
Over fietsongevallen.... Haal die irritante wielrenners van de fietspaden, dat scheelt al een hoop.
Ik ben bijna zover dat ik een knuppel ga meenemen op mijn fiets om die wielrenners als ze langs scheuren een ferme tik op hun tanden te geven.
Gelukkig heb ik nog enige zelfbeheersing.
.
Over fietsongevallen.... Haal die irritante wielrenners van de fietspaden, dat scheelt al een hoop.
Ik ben bijna zover dat ik een knuppel ga meenemen op mijn fiets om die wielrenners als ze langs scheuren een ferme tik op hun tanden te geven.
Gelukkig heb ik nog enige zelfbeheersing.
.
LOLJa mooi he !! Zag het ook al ! Toch weer mooi dat ik én intellectueel kan redeneren én me kan verplaatsen in het onderbuik gevoel van de samenleving en als een echte Plebslul kan gaan zeiken over wielrenners. Heerlijk !
.
En wederom ontspoort een discussie over dit onderwerp...
de vraag is of het moet.
Dat is geen antwoord op de vraag of (of welke) regelgeving er moet zijn, laat staan het waarom daarvan.
dus vind ik het niet fijn wanneer men mij impliciet beschuldigt van het ontsporen van de thread.