Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Interessant vraagstuk (vond ik) waar ik afgelopen week even aan moest denken:
Stel ik heb een leuk hotelletje.. en ik vlieg daar omheen om opnames te maken (prive). Later verwerk ik die beelden in de website. is het dan commercieel of niet?
Dan is het commercieel.klopt, alleen de website is ter promotie van mijn hotelletje...
Dan is het commercieel.
Klopt maar niet gebruiken voor promotie van je onderneming.He? Je mag toch wel fotos maken van je eigen bezit? Of dat nu met een phantommeke gebeurd of met je Canon?
En dan nog idd kost maar 300 euro![]()
Klopt maar niet gebruiken voor promotie.
Het gaat niet om de camera maar om het vliegen.
Vind er niets raars aan.Raar die regels
Kan de logica niet bevatten: dan maak je wat stills met je Phantom en zegt: hoogwerker gehuurd
Klaar![]()
Achteraf wel ja.Waarom, het zou toch net zo goed met een ballon gedaan kunnen zijn.
Achteraf gezien uiteraard
Ballon mag ook nietWaarom, het zou toch net zo goed met een ballon gedaan kunnen zijn.
Achteraf gezien uiteraard
Zelfs daar heb je wetgeving voor en een ballon die een camera moet dragen overschrijdt de maximale grootte. En zelfs met een klein ballon mag je niet overal mee vliegen.Ballon mag wel
Artikel 2. Kabelvliegers en kleine kabelballon s
Een kabelvlieger of kleine kabelballon wordt niet gebruikt:
a. boven een hoogte van 100 meter boven grond of water;
b. binnen een afstand van 3 km van de grens van luchthavens en zweefvliegterreinen;
c. binnen een afstand van 5 km van de grens van gecontroleerde luchthavens;
d. binnen burger laagvlieggebieden, militaire laagvlieggebieden en binnen een afstand van 5 km van militaire laagvliegroutes.
Voor mij word het pas commercieel als HIJ , mij er voor vergoed.
Van vrienden wil ik geen geld, opgelost![]()