Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
nee joh. Hoe meer wind hoe leuker. als je dat hovert waait ie mooi weg.
of Knife edge voor je zelf stil laten hangen. om een hollenrde harier voor je neus zonder dat je kist vooruit komt. das nog eens vliegen,
Zoiets?
Oud videotje van Derk met de eerste shockflyer in flinke wind.
http://airtoimedia.nl/web/upload/vdVechten/superstar2.wmv
Is er een reden waarom je 2x 3mm hebt gebruikt?
Waar ik nog even op zou letten is het hoogteroer. Over de lengte heeft deze niet zoveel stevigheid, wanneer de aansturing op het rechter deel zit zal het linker deel minder ver uitslaan tijdens weerstand. Met wat koolstof over de lengte in de buurt van het scharnier ga ik proberen dit wat steviger te maken. Alleen het hoogteroer heeft dit probleem.
Dat moet volgens mij kunnen als de scharnieren tenminste degelijk genoeg zijn.Hoi,
bedankt voor de tip, nu kan ik er nog rekening mee houden.
Volgens mij is het heel simpel op te lossen, op de tekening staat dat je een 3 mm carbon richeltje langs het stabilo moet lijmen, als ik dit niet op het stabilo maar op het hoogteroer lijm, zou dat stevigheid genoeg moeten geven toch ?
Grtz,
Menno
Bekijk dit draadje maar eens.Hoi CD ROMFlyer,
volgens mij moet het met jouw tip wel lukken, er zit nog redelijk wat materiaal aan het roer. Kijk maar eens naar onderstaande foto:
![]()
Ik kan natuurlijk ook bij het stabilo gewoon de tekening volgen en wel de strip daar lijmen, terwijl ik dan in het roer zelf een sneetje maak en een klein carbon stripje er in lijm.
Dan moet er toch ook wel wat stevigheid ontstaan, of zou dat teveel gewicht in de staart met zich meebrengen?
Grtz,
Menno
Leuk draadje, waanzinnig mooi propje (carbon ?) trouwensBekijk dit draadje maar eens.
de-bouw-van-mijn-bling-bling-v3
De vraag was of ik beide moest toepassen, maar inmiddels heb ik alleen het hoogteroer voorzien van een carbon-stripjeCarbon stripje werkt ook maar niet meer als 1 stripje in het stabilo en niet ook nog eens in het hoogte roer of begrijp ik je nu verkeerd.
Heb ik ook gedaan, behalve dat ik het niet helemaal heb laten doorlopen naar de tips. Maar dat is een goede tipIk maak trouwens de schuine kanten alleen aan de onderkant en laat het plakband helemaal door lopen tot de tips van het stabilo.
Dan blijft de bovenkant mooi vlak voor het oog en de scharnier blijft ook langer zitten.![]()
Ik denk dat je beter die 1100kv op 3S kan laten draaien met een 9x4,7 GWS of 9x3.8 APC
Op 2S kan je denk ik een 11" draaien.
Op rctechnics 10x5 3S 9x5 2S
Himodel
HiModel 1100KV 2-3SÍâת×ÓÎÞË¢µç»úA2208/17(º¬Êµ²âÊý¾Ý)>HiModel>HiModel ϵÁÐÎÞË¢µç»ú>(ÎÞË¢) µç»ú&Åä¼þ-HiModel-Ò£¿Ø,Ä£ÐÍ,º½Ä£,³µÄ£,´¬Ä£,ÓͶ¯Ä£ÐÍ,µç¶¯Ä£ÐÍ,ÎÞË¢µç»ú,Âí´ï,ÎÞË¢µçµ÷,΢ÐͶæ»ú,½ÓÊÕ»ú,Ä£ÐÍÅä¼þ,Ä£ÐÍ×ܶ¯Ô±Íø
实测数据2- (11.1V GWS7060慢飞桨)
电机型号: HiModel 2208-17
输入电压: 11.1V 恒压
螺 旋 桨: 7x6 GWS慢飞桨
最大电流: 8.9A
转速kv/v: 876
最大拉力: 440g
电机电阻: 0.221欧
Dat komt uit op een 8x4 of 9x5 in dat geval met meer trekkracht. Als hier al 440 uitkomt zit je met een grotere prop wel goed.