Wat is jouw laatste RC helikopter gerelateerde aanschaf?

Mooie lader en goede investering. Een poosje geleden heb ik ook geinvesteerd in laadapparatuur. Het is toch een beetje de basis van je fijne vliegdag ;-)

5x turnigy nanotech 3s 2200 45-90 c voor mijn 450.
En voor de 130x nieuwe extreme tail blade grips, lynx tbs boom en nog wat klein spul.

4

Laatst bewerkt door een moderator:
zo, had even een nieuwe staart rotor + extra Storm accu besteld voor de MCP, en die zijn ook al binnen. vlotte levering.

dus nu kan ik deze week de staart van de MCP af spuiten en weer monteren, en dan is alles weer up and running.

Kreeg een melding dat de YEP ESC programming card weer op voorraad is na maanden backorder dus die gelijk besteld :p

Mijn laatste aanschaf is een Gryphon QUASAR Hyper 75V 20A BEC voor de tweede Logo. Deze bevalt erg goed in de andere Logo en is volledig instelbaar. Mocht ik ooit de overstap maken naar HV dan is het een kwestie van een dip switch overhalen :thumbsup:

7075a-1.jpg

Mooi ding, zelfs met 2 aansluitingen,

handig bij veel kanaal ontvangers
of combinaties zo als ontvanger + Helicommand
beide moeten stroom hebben,

en dan kan je de spanning instellen ?? bv. 5,5 V of 4,8 v

groetjes van Uwe

Ziet er goed uit die Goblin 500 Rutger.
Nu wel zorgen dat je tijd vrij maakt om er mee te vliegen ;)
Nee zonder gekheid, dar ga je veel plezier mee beleven.

mvg. Freddie

Simmen gaan we zeker doen de komende periode. Al wordt dit niet mijn eerste heli maar je kunt nooit genoeg oefenen.

Zeker Freddie ik hoop volgende seizoen meer tijd te hebben dan dit jaar. Nu met 3 Goblins op het Loo dat moet een feest worden.

Mooi ding, zelfs met 2 aansluitingen...... en dan kan je de spanning instellen ?? bv. 5,5 V of 4,8 v
De twee aansluitingen zijn inderdaad handig en zelfs noodzakelijk. 10A continu en 20A piek..... powerrrrr haha. Beide gaan bij mij in de Vbar omdat daar ook de servo's op zitten.

De spanning is met een potmeter regelbaar tussen de 4,8V en 7,7V. En 8,4V door middel van een dipswitch. Ideaal ding in mijn ogen.

Simmen gaan we zeker doen de komende periode.... je kunt nooit genoeg oefenen.
+1 :thumbsup:

wouw, echt leuk ding Joop,
..da heb je gelijk met de aansluiting: daar waar de servos zijn,
maar bij de Helicommand zit dat iets anders volgens HC ...
maar kan ook zo als jij dat doet

en wat ook leuk is, niet zo'n groot zwaar ding, ha ha,

groetjes van Uwe

de kleine winkel in de straat ...

ik wat kleine schroeven en moertjes met ringetjes nodig gehad,
en die krijg ik bij mijn kleine winkel in L' dam,
voor 5 Cent per stuk,
dus voor 36 onderdelen = 1,80 €
geen verzendkosten , kom je in 10 minuten met de fiets,
leuk, dat dit nog bestaat,
ik heb wel wat voor de " koffie " gegeven ,
maar voor 1,80 krijg je niet eens die verzendkosten ,
bedankt ook voor de vriendelijke service !
heren van ijzerwaren en gereedschap L' dam,
zonder reclame te maken.

Groetjes, Heli-Uwe

Zo.. Hoorde net dat ik 2 weken voor niks op mijn bestelling van Vario voor de MD 900 heb zitten wachten dankzij een fuckup van Vario zelf.... Eikels! Met een beetje pech zo weer 2 weken verder :-(

Back