Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Burp zei:Of met een kwastje de losse troep verwijderen, plugje eruit en met een wattenstaafje met wat olie het resterende vuil weghalen. De omgeving van je plug houd je dan juist goed schoon, je moet nl ook wel eens van plugje wisselen, lastig als er veel vuil zit.
Kanonnen... waarom reviseer je niet gelijk je complete motor elke 10 meter die je gereden hebt. 8Oalfaracer zei:in beide doen.
in carb : 1 sec spuiten met WD 40
gloeiplug: eerst rondom reinigen met spuitbus rem-reiniger (autoshop, kost +- € 2,50 voor bus 500 ml) laten drogen of droogblazen met compressor. dan gloeiplug eruit, en ook 1 seconde spuiten met WD40. (of natuurlijk enkele druppels afterrun-olie).
Daarna motor even tiental slagen laten draaien; plug er terug op doen.
wouterb zei:De nitro in je brandstof wordt op een gegeven moment als een soort salpeterzuur en zal met name voor je lagers zeer slecht zijn (heb ik van horen zeggen;-)