Rick NL
PH-SAM
................ Voor modellen loopt het van grofweg 150 tot 1300 euro denk ik........................
Volgens mij wordt dat model gewoon per uur betaald hoor...:rolling:
Wel een grote range van uurtarief.
Rick
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
................ Voor modellen loopt het van grofweg 150 tot 1300 euro denk ik........................
Volgens mij wordt dat model gewoon per uur betaald hoor...:rolling:
....... ga ik volgend weekend starten met de bouw van de Climaxx voor de F5J in 2012.
Daarnaast is het verschil dat ik nu een V-staart heb en niet een T-staart. V-staart is wat handiger bij het landen, haakt wat minder
Allemachtig, wat een mooie model! De Supra-E die ze vast houd is ook heel mooi. Als die afbeelding HD formaat was (1920x1080) dan had ik het op mij desktop geplaatst. Jammer dat er geen site is met rc-glider-backgrounds.
Jacob die V-staart heeft wel enige versterking nodig, de standaard bouw wijze is vrij zwak, ook van de staartboom en dat heeft Justus aan den lijve ondervonden... Ik zou daar wel met rovings oid gaan werken om de structuren rond de staart stabieler te maken
Heb ik zelf goede ervaringen mee en ik houd er wel van om niet dicht bij het maximum A uit te komen om wat over te hebben.
Wat ik ook lastig vind is het bepalen of je wel of niet een aparte UBEC nodig hebt ipv de ingebouwde vanuit de regelaar. Vanuit veiligheid ben ik dan duaal:
PS, Past die motor qua diameter, inclusief de kabels die er voor uit komen, wel in de romp?
Jacob,
Als je regelaar uitfikt blijft de BEC het vaak gewoon doen hoor. Dymond heeft mooie regelaars; de Smart serie. Hebben een schakelende 3A BEC. Ik heb er daar een paar van in gebruik, doen het prima. Ook Himodel heeft prima ESC's met een 3A schakelende BEC. Voor mijn Cumulus heb ik er daar een van genomen.
ik denk alleen dat 4 cellen wel erg overbodig is. Toestel weegt vliegklaar 1500 gram,zelfs met 300W/kg (en dat is veel!) heb je dus genoeg aan 450W. Op 3 cellen dus iets meer dan 40A. Persoonlijk zou ik dat véél eerder doen dan 4 cellen.....Bijvoorbeeld 3s1p 2500mAh, daar kun je heel prima mee vliegen en het is veel lichter.