Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
niet als je eerst gewoon plakband rondom de vleugeldelen doet (wat dus altijd blijft zitten). Dan blijft folie prima zitten..... want met tape-bevestiging denk ik dat op den duur de folie zal gaan loslaten.. We zullen zien.
niet als je eerst gewoon plakband rondom de vleugeldelen doet (wat dus altijd blijft zitten). Dan blijft folie prima zitten.
Gouwe tip! Ga ik gebruiken op de Parabola...niet als je eerst gewoon plakband rondom de vleugeldelen doet (wat dus altijd blijft zitten). Dan blijft folie prima zitten.
Heerlijk zo'n forum...
Even dubbelchecken. Je brengt dus op beide uiteinden van de vleugelhelften een laag plakband aan waarop je dan weer plakband plakt bij het monteren. Dat ik dat zelf niet bedacht heb.
Groet,
Jacob Bos
Jacob, goed begrepen. Ik gebruik daar gewoon plakband voor. Plakband op plakband gaat makkelijker los dan plakband op folie. Weet ook niet waarom. En ik laat het randje wat ik op de vleugel plak (wat dus altijd blijft zitten) altijd om de hoek van de wortelrib gaan, zoals je folie ook aanbrengt.
ding dong de onderdelen zijn er
10 min later
ding dong de climax is er
zal proberen foto's te maken van het bouwen
zal ik foto's hier posten of eigen draadje?
Yep, vleugels zijn klaar voor de folie!
En?! Ben je er al uit welke kleur....![]()