Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik moet je dat antwoord schuldig blijven. Er werden scheinagels in de afwatering gedaan in de kiel. Er werden namelijk gaten in de kiel geboord tijdens de bouw om het regenwater af te voeren. Dat gat werd met een scheinagel afgedicht voor het te water ging. Maar daar zijn deze in de las niet voor. Het enigste wat ik mij kan bedenken is dat de las niet uitelkaar kan schuiven zo. Maar dat is giswerk.
Dat klopt, niet verder vertellenHeel mooi allemaal!
Overigens nog een vraag: in mijn idee van de 17e eeuws bouw heb ik het idee dat die uitloper voor het galjoen nog niet in dit stadium al op de voorsteven is bevestigd, klopt dat?
Bedankt JinnyLeuk opgelost Stephan.
Dankjewel Dirk, mooi compliment. Fijn dat je het proces volgt. En zoals je zegt een hele opgave. Soms denk ik waar ben ik mee begonnen, maar door ieder probleem apart aan te pakken en op te lossen hoop ik dat het mij lukt om hier iets moois van te maken.Ziet er mooi uit Stephan.
Tis een hele opgave om dit uit scratch te bouwen.
Maar je bent een vakman dus dat komt wel goed.
Heel veel plezier met de bouw.
Ik kijk graag naar jou verslagen dus ik heb hem hier op volgen staan.
Dat moet je zeker doen. Zo kunnen wij langer genieten van jou bouwkunstenk neem mijn tijd