Hierbij een stukje aan informatie over deze print en hoe te bestellen eventueel.
Decoder:
eerste foto direct vanuit china (wordt op 6 okt verz.)
Encoder:
nog geen foto van. (ligt wel al gereed in china).
Informatie:
het betreft hier een 12 kanaals schakel module voor in de Robbe F-14 zenders (of deze ook werkt in andere zenders is nog onduidelijk dit moet nog getest worden en hier kan ik dus ook nog niks over zeggen. Aangezien de F-14 een van de meest gebruikte zenders onder de truckers is mag dat geen grote problemen opleveren.
met deze print kan je zoals te lezen is in het andere topic 12 kanalen schakelen, op verschillende manieren. Kortstondig en aanblijven tot 2de keer inschakelen. Ik zal tegen de tijd van levering een handleiding proberen gereed te maken.
Technische informatie:
12 kanaals schakel systeem
8 kanalen tot Max. 400mA (continue stroom zou ik aanraden rond 100-200mA te houden)
4 kanalen tot Max. 10A (continue stroom zou ik aanraden tot zo'n 5A daarboven is koeling vereist!)
Voedingspanning:
7 - 12V (hoger vereist een extra print die de spanning naar beneden bijsteld)
Met deze print kun je dus prima verlichting en andere verbruikers schakelen, zelfs motoren zijn mogelijk.
Link naar andere topic:
http://www.modelbouwforum.nl/forums/model-elektronica/64812-zelfbouw-12-kanaals-multiswitch.html
Kosten??
Encoder €26,50
Decoder €23,50
Samen dus €50,00
Verzendkosten voor 1 set = €2,64 TNT tarief.
Bestellen???
Je kan mij het beste een email sturen op het volgende adres:
alwin AIT winius PIT net
als je daar laat weten wat je nodig hebt en hoeveel? Dan maak ik een factuur aan.
Defect wat nu?
Simpel! 3 maanden garantie waarin ik fouten herstel, het enigste dat het je kost is het terugsturen van de spullen. Retourkosten zijn voor mij.
Let wel op! Gebruikersfouten zijn uitgesloten!
Wat na 3 maanden? verzendkosten zijn dan voor de gebruiker, en reparaties onder coulance. *bv alleen kosten van de onderdelen inkoop prijs etc.
Ik wil mijn truck vast voorbereiden is dat mogelijk?
ja, dat is prima mogelijk. Je moet alle verlichting en overige vebruikers als volgt aansluiten. Deze print is zo ontwikkeld dat alles naar de GND(-/zwart) schakelt. Dus alles moet voorzien zijn van hun eigen positieve spanning (+/rood). Spanning die je hiervoor gebruikt is niet van belang. Zorg wel voor de juiste voorschakelweerstanden.
Ook heb je een voedingspanning nodig. deze kun je direct van de accu naar deze module leiden. Mits dat je niet meer dan 20A! trekt uit je accu. Daarboven raad ik een aftakking van je accu met stevige draden aan of eventueel een eigen accu.
Nog vragen?
stel ze gerust, via pm of hier in dit topic. ik zal alles proberen te verzamelen en te beantwoorden.