zwarte zee

Ja ongeveer. Alleen nog een knikje, omdat de bovenste paar cm recht loopt. Dus zo iets heb ik;

voorbeeld+ponton.jpg

voor en achter gewoon gelijk.

groet Marco

hahaha, dat is voor mij een weet en voor jou een vraag ;)
nee, nee. hij is gemaakt van pvc platen, die worden vooral gebruikt voor reclame borden.
kost niets en is super sterk, je kan die platen in verschillende diktes krijgen.
ik gebruik nu 2- of 3mm

Ik dacht al zoiets, volgens mij heb jij ook een ex reclamebord gebruikt niet? Gezien de kleur van de binnenkant...
Lekker degelijk spul in ieder geval, als je er nageltjes doorheen kan jassen. Doet zo voort ;)

ik weet niet van wat of waar dat die plaat komt, ik heb ze van Raf.
het nageltje er in kloppen was helemaal niet zo'n pretje hoor! maar ik heb eerst met een super dun boortje een gaatje in geboord, zo moet ik niet kijken of hij wel recht zit.

hallo,

de bak staat inmiddels al in de plamuur, maar nu heb ik een vraag:
kan ik de harder van polyester ook gebruiken in polyester plamuur?? het lijkt dezelfde inhoud.

Volgens mij niet Brecht. De componenten zijn op elkaar afgestemd en hebben elkaar nodig voor een reactie. Je zou het kunnen proberen maar dan wel als proefje. Heb zelf wel eens met polyester gewerkt en er kan warmte vrijkomen.

ok, ik zal eens proberen.
ik heb juist de romp geschuurd, en het gat voor het ruim uitgezaagd. en natuurlijk heb ik hem getest op waterdichtheid... en ja, hij is water proof!! buiten een miniscull lekje van voor.

foto's komen vanavond alles in 1 keer

hallo,

hier ben ik met de eerste foto's:
imag0004iw.jpg

het ruim uitgezaagd, maar nu ben ik aan het twijfelen of ik er nog een tussenschot vanachter en van voor zet of als ik het gewoon openlaat.
imag0005rr.jpg

zie hier de tweede laag plamuur, moet wel nog geschuurd worden ;)
imag0006uh.jpg

imag0007cx.jpg

terug naar de zwarte zee. (ik kan het moeilijk uitleggen wat het is maar dat zul je wel later zien ;) )
imag0008zd.jpg

hier zie je hoe ik de led's heb aangeslotten, massa op massa plus op plus. en nee de led's zijn niet kapot ;)
imag0009me.jpg

en tot slot: voor paul, dit is de plamuur die ik gebruik.

grtn Brecht

Ik vermoed dat dat stokje met een touwtje tussen de masten moet komen, aan bijde zijden moeten nog 2 dunne draden komen.

Jan

Brecht, bij de led's mis ik de weerstand of zit deze onder het dek?
tipje, schuur de led's met een fijn schuurpapier dof ze geven dan meer licht rondom inplaats naar boven.
groetjes piet

@Jan, klopt!
@piet, de weerstand heb ik vast. wel een leuke tip met het schuurpapier dat wist ik nog niet!

ik ben juist terug van de brico, ik heb daar hout gaan halen voor mijn kist.
ofwel vanavond ofwel morgen ga ik er aan beginnen.

grtn Brecht

dank u iedereen!!

ondertussen zit de den op de bak.
ook de kist is bijna klaar, morgen met doorzichtig plastiek de bovenkant en de voorkant bekleden.

straks komen de foto's!

foto's
imag00079.jpg

zie hier de den, en het mastje (moet nog allemaal passend gemaakt worden)
imag00068.jpg

imag00057.jpg

en hier is de kist, de bovenkant en de voorkant worden met plecktie glas bedekt.
imag00038.jpg

straks komen er ook nog RGB led strips in voor de show :cool:

grtn Brecht

Nu je toch aan het kissie bouwen bent, doe me een lol
en maak ook ff een kistje voor mijn WZ haha

Maten:
170cm lang
30cm breed
80cm hoog

Haha grapje hoor;)
Maar zal wel een beste kist worden als ik er ook 1 zou bouwen.

Jan

Back