Algemeen NOMAC brandstof circuit 1:8 draadje.

in een zo'n hoog mogelijke heat willen rijden om maar geen last te hebben van langzamere rijders.

En andersom, want de langzamere rijder heeft er ook last van...
Maar goed, ook voor jouw stelling is wat te zeggen (en dan heb ik het niet over het extra werk, wat volgens mij in Excel prima is op te lossen.... Maar alleen de heat indeling doen, geen probleem hoor.... )

Het sluit aan bij wat Hans aangeeft, elke race gewoon aanwezig zijn en rijden....

Wellicht moet je naar een puntentelling zoals de elektro.
1e plaats - 1 punt
2e plaats - 2 punten
3e plaats - 3 punten
etc.
Wie aan het eind van het jaar de minste punten heeft is kampioen.
Wellicht omdat de elektro 2 finales rijdt, moeten wij het puntenaantal verdubbelen, om zo zeker mogelijk te zijn dat er geen mensen in de top met gelijke punten kunnen eindigen....
Maar ik ga er ook vanuit dat de puntentelling zoals hij nu is zo is gekomen om een reden, want hij is anders geweest....
 
Laatst bewerkt:
De puntentelling zoals die nu is is inderdaad zo gekozen dat na een paar races de kans zeer klein is dat er mensen met evenveel punten zijn.
 
ander wedstrijd consept

Ik heb een nieuw draadje geopend over een ander ,spannender wedstrijd consept.
Lees mee en geef gefundeerde antwoorden en naar ik hoop door meer mensen als het handjevol die meestal actief zijn.

groetjes Hans
 
zeg martin ben je al op het RACO2000 circuit geweest om daar te kijken
of mechien wel om te rijden?????????

inmiddels dus wel!...
Zoals gezegd, uitdagende layout, leuk om te rijden!...
Sander B, had zichzelf een kadootje gegeven, en nieuwe camera, met HELE lange telelens... ;) maar die kon ook filmen, dus heeft ie ff een filmpje gemaakt van Sander T en mijn persoontje tijdens een stukkie sparren... beetje jammer als er een Serpent op zijn dak gaat dat er zo gelachen moet worden... :mrgreen:

 
Laatst bewerkt door een moderator:
inmiddels dus wel!...
Zoals gezegd, uitdagende layout, leuk om te rijden!...
Sander B, had zichzelf een kadootje gegeven, en nieuwe camera, met HELE lange telelens... ;) maar die kon ook filmen, dus heeft ie ff een filmpje gemaakt van Sander T en mijn persoontje tijdens een stukkie sparren... beetje jammer als er een Serpent op zijn dak gaat dat er zo gelachen moet worden... :mrgreen:

Leuke baan man! Wel ff wat oordoppen meenemen denk ik... :D
Zo te zien moeten de vrijwilligers nog ff met verf en kwast aan de slag?

Tja een Serpent op zijn dak... whats new :mrgreen:
 
Tja een Serpent op zijn dak... whats new :mrgreen:

Born loosers?

Het geluid valt wel mee, daar heb je weinig last van. Heel irritant is het willen proberen vol gas het rechte stuk af te gaan wetend dat je dat net aan niet redt.
Ook vol gas het rechte stuk op is moeilijk omdat je op dat korte stukje ervoor even over een trilplaatje rijdt.
 

Nou, mijn body niet meer in ieder geval!...

Born loosers?
Ik kijk ff met een schuin oog naar de stand in het NK....

Wat zei je?... :grin:


De herrie valt inderdaad wel mee, alleen niet toen er naast ons iemand zijn met een lijnbesturings vliegtuig ging vliegen met 300 per uur.... sjees, wat ging dat hard... wij stopte eventjes met rijden.....
 
Zo te zien moeten de vrijwilligers nog ff met verf en kwast aan de slag?

Tja, dat verhaal is hier niet anders dan op andere verenigingen.
En echt, eenmaal opgeknapt is het een prachtlokatie.
Een off-road baan OOK geschikt voor bigscale, een 44m diameter lijnbesturings cirkel en een on-road baan....
de off-road baan gaan ze als het goed is dit weekend mee aan de slag.
Maar zo werkt het tegenwoordig in NL
EERST moet je een mooi circuit hebben, dan pas komen de leden.
Nu zijn de (off-roaders in dit geval) al wel af en toe wezen kijken, maar die vertrokken weer met de opmerking "oh, is de baan nog niet klaar!"....
De Raco wil uiteraard graag dat de baan voldoet aan de gestelde normen, dus dat brengt wat verplichtingen met zich mee, en dat snappen veel off-roaders dan weer niet....

goed, tot zover wat ik daarover voor een mening heb, ik hoop dat het groepje vrijwilligers die de Raco nu rijk is, nog eventjes volhoudt, want dan heb je straks ook wat....
 
Ik kijk ff met een schuin oog naar de stand in het NK....

Wat zei je?... :grin:

Moet je als je weer eens naar de stand op de NOMAC site gaat kijken maar de refresh toets gebruiken :evilbat:

Met schrap is het verschil maar een 30 punten, komt wel goed ;-)
 
bij jou zijn er 52 punten weggeschrapt, bij mij 70....
Is toch een wezelijk verschil.. ;)
Hou jij het nou van onder je in de gaten, want Tim hoort daar qua rijders niveau echt niet.... :p
Maar doe je best, dan doe ik dat ook....
Lol heb ik toch wel... :D
 
Er is dan nog een verschil tussen het wel kunnen en het veilig en constant kunnen.....
 
Zo, nog 2 dagen en dan mogen de stevigheid van de geluidsmuur van de Raco testen.

De weersvoorspellingen voor vrijdag en zaterdag zien er goed uit, de zondag wordt tot zover wat wisselvallig wat de fun alleen maar leuker maakt ;)
Voor wie dezer dagen naar het zuiden van Zwitserland vertrekt wens ik veel succes.
 
Zo, nog 2 dagen en dan mogen de stevigheid van de geluidsmuur van de Raco testen.

De weersvoorspellingen voor vrijdag en zaterdag zien er goed uit, de zondag wordt tot zover wat wisselvallig wat de fun alleen maar leuker maakt ;)
Voor wie dezer dagen naar het zuiden van Zwitserland vertrekt wens ik veel succes.

Dank je Roelof, allen succes in RACO!
 
Bedankt Pieter, succes in Lostallo, en Roelof...................kappe he met die regendans van je :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Hey, ik dans niet (anders had je wel een aardbeving gevoeld) en ik doe ook geen voorspellingen maar de voorspellingen zijn nu eenmaal zo. Ik kan Helga v. Leur wel even hard aanpakken naar dat zal geen verandering in het weer brengen dan hooguit alleen mijn eigen humeur.

Je kunt er alleen beter zorg voor dragen dat je op regen voorbereid bent want ik vind het zeer onprofessioneel dat zeer ervaren rijders met hier en daar een kneedgummetje de regen in gaan en nog geen 5 minuten later uitvallen.
 
Back
Top