Dan moest ik die maar snel even inschannen! Plus die van de Irvine!
Maar zo uit het hoofd was dat wel zo een beetje het verhaal.
Maar de motor mag zeker niet te rijk. tegen het viertakten aan, maar niet rijkelijk viertakten.
Dan loopt de motor veel te koel.
Dat de aansluiting niet heheel conform is uitlaat op pijp, zal niet zo heel veel uitmaken.
Hij een Hatori spruitstuk tref je ook een forse vernauwing. Krab je je ook even achter de oren.
Zit een aluminium pakking tussen. Dicht voldoende af.
Bevalt je het niet... zou je eventueel wat uit de uitlaat kunnen wegdremelen zodat er een beetje een trechtervorm ontstaat?
Dan alleen aan de korte zijkanten van de rechthoek?
Bij Weston UK wisten ze me te vertellen dat een epoxypakking beter is dat welke dan ook.
Mocht iets daarvan in de motor komen, dan verbrand dat... papier of grafiet/glas?? houdenende pakking niet...
En ook geen siliconen nemen...
Grappig verhaal, maar was reeds bekend uit het verleden.
En zat ook wat epoxy aan een van m'n sjompie motoren in de graaibak.... ter afdichting geweest.
Maar zo uit het hoofd was dat wel zo een beetje het verhaal.
Maar de motor mag zeker niet te rijk. tegen het viertakten aan, maar niet rijkelijk viertakten.
Dan loopt de motor veel te koel.
Dat de aansluiting niet heheel conform is uitlaat op pijp, zal niet zo heel veel uitmaken.
Hij een Hatori spruitstuk tref je ook een forse vernauwing. Krab je je ook even achter de oren.
Zit een aluminium pakking tussen. Dicht voldoende af.
Bevalt je het niet... zou je eventueel wat uit de uitlaat kunnen wegdremelen zodat er een beetje een trechtervorm ontstaat?
Dan alleen aan de korte zijkanten van de rechthoek?
Bij Weston UK wisten ze me te vertellen dat een epoxypakking beter is dat welke dan ook.
Mocht iets daarvan in de motor komen, dan verbrand dat... papier of grafiet/glas?? houdenende pakking niet...
En ook geen siliconen nemen...
Grappig verhaal, maar was reeds bekend uit het verleden.
En zat ook wat epoxy aan een van m'n sjompie motoren in de graaibak.... ter afdichting geweest.