Blij te horen en te zien dat er veel mensen dit project volgen.
En ja, na weer wat uurtjes "prutswerk" zijn we weer wat verder gekomen.
De bevestiging voor de vacuum koelwaterpomp zit op z'n plek, en het pomp(je) erop geschroefd.
De servoplaat, waar de 6 servo's op/in komen zit op z'n plek.
2 servo's voor de roeren, 2 servo's voor de keerkleppen (liggend), 1 servo voor het gas, 1 servo om de drenkelingenklep op en neer te bewegen.
De achterzijde heb ik bevestigd aan de dikke AL. plaat van de aandrijving, en de zijkant d.m.v. een AL. hoekprofieltje aan de fundatie.
Deze radioplaat moet demontabel zijn om bij de aandrijving te kunnen komen.
Tevens de messing aanzuigleiding (stuurboord) voor de koeling van de motor pas gemaakt, deze wordt met zadeltjes en tyraps op z'n plaats gehouden.
Zelfde geldt voor de retourleiding (bakboord) waar het overtollige koelwater (gaat eerst wel door de motor maar niet door de uitlaat) door naar buiten gaat.
Vanavond nog even het bandje (met dubbel klitteband) welke de brandstoftank op z'n plek moet houden gemaakt.
Ook het beugeltje met de vulnippel in de brandstofleiding gemaakt/gemonteerd.
En foto's zijn natuurlijk veel leuker dan alleen maar tekst en spreken voor zichzelf, dus bij deze nog een paar plaatjes.
gr.
leo.





En ja, na weer wat uurtjes "prutswerk" zijn we weer wat verder gekomen.
De bevestiging voor de vacuum koelwaterpomp zit op z'n plek, en het pomp(je) erop geschroefd.
De servoplaat, waar de 6 servo's op/in komen zit op z'n plek.
2 servo's voor de roeren, 2 servo's voor de keerkleppen (liggend), 1 servo voor het gas, 1 servo om de drenkelingenklep op en neer te bewegen.
De achterzijde heb ik bevestigd aan de dikke AL. plaat van de aandrijving, en de zijkant d.m.v. een AL. hoekprofieltje aan de fundatie.
Deze radioplaat moet demontabel zijn om bij de aandrijving te kunnen komen.
Tevens de messing aanzuigleiding (stuurboord) voor de koeling van de motor pas gemaakt, deze wordt met zadeltjes en tyraps op z'n plaats gehouden.
Zelfde geldt voor de retourleiding (bakboord) waar het overtollige koelwater (gaat eerst wel door de motor maar niet door de uitlaat) door naar buiten gaat.
Vanavond nog even het bandje (met dubbel klitteband) welke de brandstoftank op z'n plek moet houden gemaakt.
Ook het beugeltje met de vulnippel in de brandstofleiding gemaakt/gemonteerd.
En foto's zijn natuurlijk veel leuker dan alleen maar tekst en spreken voor zichzelf, dus bij deze nog een paar plaatjes.
gr.
leo.




