7e MBF Multicopter Meeting - 14/04/2013 - Soestduinen, Soest

Locaties en Data

• Total voters
    43
Oja, neemt er iemand een hele lange stok mee en eventueel een ladder.
Zijn serieus lange bomen daar waar je in kan vliegen :)

Heb ik standaard in de auto .

10 meter max. lengte met een zaag er boven op.

Onze club ligt ook in het bos/heide , we zijn het wel gewend.

Mvg Johan

Heb ik standaard in de auto .

10 meter max. lengte met een zaag er boven op.

Onze club ligt ook in het bos/heide , we zijn het wel gewend.

Mvg Johan

Das een mooie lengte inderdaad....

Ook handig: bij de Action hebben ze een aluminium uitschuifbare stok (voor ramen lappen op de 1e verdieping) en die gaat tot 3.60 meter, ingeschoven 1.20 meter o.i.d.
Ook handig als antenna-pole...;)

gr. Rob

Zie een vraagteken bij de video in de eerste post.....maar klopt die stukken zijn van mijn en gorelroni en ik heb het alleen in mekaar gemonteerd. Dat stukje in de duinen is zalig voor vliegen ;p....wel een stukje lopen alleen. Vergeet geen matje mee te nemen, want er is alleeen zand overal.

Als ik kom zit ik inderdaad op kanaal 5 2.4ghz. Niemand gaat last van mij hebben :D. Er is altijd een kleine kans aanwezig dat ik kom.
Voor de kleine kans dan een mtb meenemen? Heb je een leuk onderwerp en ik "actie" beelden hahahahaha

Denk dat als je daar gewoon rond gaat lopen/fietsen en je kijkt later naar de filmpjes in dit topic dat je jezelf best vaak terugziet...

Doe mij dan maar kanaal 6 op 1,2ghz.
Wel opletten met de kanalen aub , liefst voor het vertek al de vtx instellen op de genoemde kanaal dat er daar geen rare situatie's ontstaan.

Laatst bewerkt:
Doe mij dan maar kanaal 9 op 1,2ghz.
Wel opletten met de kanalen aub , liefst voor het vertek al de vtx instellen op de genoemde kanaal dat er daar geen rare situatie's ontstaan.

Hoeft niet , heb opgegeven kanaal 5 , niet op 6 ;)

Btw ik zal meer " meegluren " als vliegen ....:cool:

Maakt niet uit hoor , er zijn kanalen genoeg.
Gewoon goede afspraken maken , het is al een paar keer gebeurd dat je aan het vliegen bent en ineens krijg je iemand anders zen beeld door , eindigd bijna altijd op een crash.....

Markoez, kun je de 1e post nog aanpassen want de route beschrijving klopt weer niet...:turn-l:
Omdat Dutchcomando van Soest afkomt heeft hij de route zo beschreven , echter bijna iedereen komt van de andere kant!! (toen ook gemaild).
Dus over het spoor meteen links...
Niet dat iedereen de weg inmiddels niet weet...

Uhm... waarschijnlijk ben ik er niet want de auto is bezet...

Groeten Hans

Vanuit Noord (Soest, A1) is het rechtsaf voor het spoor...
Vanuit Zuid (A28, Utrecht) is het linksaf over het spoor...

Of....aan de Noordzijde naast het spoor staat een snacktent...daar tegenover is de Beaufortlaan....30 km/h zone, helemaal uitrijden, aan het einde rechterhand parkeerplaats...

Voor mij dus inderdaad kanaal 8 van de 1.2ghz band zoals het staat aangegeven en zoals ik altijd al heb gehad.

Er moet altijd wel opgelet worden ondanks kanaal afspraken bij het inschakelen van je vtx. Even om je heen kijken en snel in staat zijn om te reageren.

i don't give a flying fuck........... :)
Wie neemt er koffie en soep mee trouwens ???
0.50c per tasje soep en eventueel een 2€ voor een hamburger ofzo.....wie o wie wil er dat doen lol.

Back