7e MBF Multicopter Meeting - 14/04/2013 - Soestduinen, Soest

Locaties en Data

• Total voters
    43
Na het lezen van alle opmerkingen toch even een vraag.

Ik las ergens dat zende/ontvanger setjes zelf van kanaal wisselen. Dat gaat nog steeds op fpv hè?

In ieder geval heb ik geen fpv, dus zit niemand in de weg :)

Wel een tgy9x op 2,4ghz, maar dat stoort niemand toch?

Zenders op 2,4 Ghz doen vaak aan frequency hopping, zoals dat zo mooi genoemd wordt. Dit stoort niemand.

Bij de meeste setjes voor FPV die vandaag de dag gebruikt worden is het 1 vaste frequentie die wordt aangehouden.

Bij FPV vliegen met een groep, moet je dus wel de kanalen verdelen en in de gaten houden, voor je het weet zet je je FPV zender aan op een kanaal waar iemand op aan het vliegen is.......

Is er misschien wel iemand aanwezig met kk2.0 ervaring?

Genoeg denk ik .

Breng mijn KK2 kreatie ook mee.
full

Mvg Johan

Laatst bewerkt door een moderator:
Donkey kong?...gewoon Tiesto Is het een idee de pits dan iets verder in het veld neer te zetten?..dan kan bij de parkeerplaats het frietkot worden gezet,tevens buurtwacht van onze vervoersmiddelen..? hahaha 8)

Ik ben echt benieuwd naar hoeveel mensen er deze keer gaan komen.. Ik heb zo het vermoeden dat het véél te druk gaat worden.. De laatste meeting in soest waren er een man of 40 en toen was het echt goed vol.. Vermoed dag er deze keer nog weer meer mensen komen.. Wel gezellig hoor, daar niet . Maar qua organisatie blijft er nog maar weinig over ben ik bang..

Ik denk er hard over om de avond van 9 maart alvast te parkeren daar.....gewoon....ergens stiekum in een hoekje van het veld....hehehehe:)

full

Laatst bewerkt door een moderator:
De vorige meet ben ik ook komen kijken (wat laat,rond een uur of 2)..rond de parkeerplaats was het best druk met mensen en machines!..de parking werkt als een bottleneck,is het mogelijk de meetingpoint op het veld neer te zetten?..(aggregaat etc.)
Probleem zal zijn dat er nu al heel wat mensen met FPV vliegen en de daaraan verbonden freq. wat storingen mogelijk voor de ander op zal leveren..tja lastig combineren.
Tevoren duidelijk die zaken met elkaar afspreken...(in dit topic als je FPV wil vliegen?) en anders zoals ik gewoon een babbeltje maken,rondje vliegen en voldaan naar huis toe gaan!

Back