Kun je niet gewoon het servo armpje iets langer houden en eventueel de stuurstang met een lichte knik direct achter het srevo inbouwen. zal allleen het armpje iets uitsteken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Even een update
De servo's zitten in de vleugel, de schalen zitten weer dicht, en ik heb ongeveer 2 mm speling op de rolroeren, de speling zit voornamleijk in de servo's....ik heb voldoende uitslagen en op zich ben ik redelijk tevreden...
Gisteravond mijn stabilo's en kielvlakken uit de vacuumzak gehaald (na 24h uitharden bij 20 C) en ......niet goed....van een van de kielvlakken zat het glas los (niet gehecht op het balsa)...
Bart
Alex,
Waar verdun je spanlak en porienvuller mee?
Alex,
Waar verdun je spanlak en porienvuller mee?
Vandaag de stabilo's en kielvlakken uit de bag gehaald....en deze waren op een klein plekje na op een van de stabilo's goed. Stabilo en kielvlak met veertjes, scharnier tape en hoorntjes samen 13 gram
Nu nog kielvlak en werppen er in lijmen, bekabelen, balanceren, zender programmeren en invliegen...as weekend maar weer verder en hopelijk ligt
de SALpeter romp dan voor mij klaar...
Cheers
Bart
Loet,
Omdat bij mij het glas scheurt....
Cheers
Bart