Blade MQX BNF

De volgende 4 .. No.1 is de : mQX Metallic Green Skullking Tattoo.
mqxmetallicgreenskullki.jpg

No.2 is de : mQX Metallic Green Rainbow.
( Dit is een test om te kijken hoe hij kleuren Print op metallic papier .. Beter als verwacht .. zelfs de kleuren lijken nu metallic ).
mqxmetallicgreenrainbow.jpg

No.3 is de : mQX Flames 02.
mqxflames02.jpg

En tenslotte no.4 is de : mQX Checkers 01.
( Uiterlijk gebaseerd op een T-Rex 500 canopy die ik op internet vond ).
mqxcheckers01.jpg

Inmiddels een paar kappen van HJMDally mogen ontvangen.
Ben er zeer over te spreken.
Even lijmen met een pritt stift en 2 minuten later heb je een mooie kap.
Een kind kan de was doen.
Toppie Hermannes. :worship:
Ben.

aangezien ik graag leds in de voetjes van de mQx wilde hebben, heb ik verleden week via de bay in duitsland 3 mm high power leds besteld. let wel op als je leds besteld dat de werkings voltage tussen 2.9v - 4.0v moet zijn. deze verbruiken 20 tot 30 mAh. dus voor een vlucht van 6 tot 7 minuten net 3.5 mAmp. net niks dus. voor 7.4v en 11.1v gebruikers moet er een weerstand tussen. ik kreeg 20 blauwe en 10 warm witte voor de prijs van 7 euro incl. post ... :cool:

daarna op zoek gegaan naar de geschikte stroomdraad. deze moest erg dun zijn, flexibel en soldeerbaar. hij moest namelijk zo min mogelijk zichtbaar zijn. denken .. denken .. denken ..... en voila !! beeldscherm Flat cable !!
hier 2 draadjes vanaf getrokken en deze als voeding gebruikt.

Zaterdag 3 uur aan het klussen geslagen met dit als resultaat:

DSC02944.jpg

DSC02945.jpg

DSC02947.jpg

DSC02950.jpg

DSC02951.jpg

ik heb de pootjes van de leds 90 graden gebogen en de flat cable draad er aan vast gesoldeerd en voorzien van dunne krimpkous. deze 3 mm leds passen precies in het lege ronde potje onder aan de pootjes van de mQx. ik heb wel het hulsje iets ingekort zodat de led iets meer vrij kwam. daarna de leds met een druppetje lijm vast gezet. de stroomdraad via een geboord 3 mm gaatje uit de voet gehaald, en langs de poot in een krimpkous gelegd tot aan de printplaat. alle 4 de draden samen gesoldeerd en aan de printplaat gesoldeerd aan de onderkant van de lipo kabel.

ziet erg mooi uit tijdens het vliegen, en heeft het nut ...... ?? nope !!!
ik zie nog steeds niet of die nou van me af, of naar me toe vliegt ... :hammer:
zal ook niet te realiseren zijn. hij is gewoon te klein. de leds zitten kort bij elkaar waardoor je op afstand het verschil niet ziet, welke kleur je hier ook voor gebruikt. maar mooi is het wel .............. ;)

gr,
Marco

Netjes!!
Maakt het echt niks uit qua orientatie? Je zou toch zeggen dat... :) maar misschien is het ook echt te klein daarvoor.

Ennuh: hoe komt jouw kapje nog zo heel, vlieg je er niet mee of zo? :D Die van mij is onderhand meer plakband dan niet :p

Ik heb bijna mijn parkflyerplastics kapje af, maar eerlijk gezegd wordt dat denk ik alleen mooi op de plank. Als je daar een keer mee neerstort is het gelijk klaar vrees ik. Kan je er beter 'tig uitprinten :)

Netjes!!
Maakt het echt niks uit qua orientatie? Je zou toch zeggen dat... :) maar misschien is het ook echt te klein daarvoor.

Ennuh: hoe komt jouw kapje nog zo heel, vlieg je er niet mee of zo? :D Die van mij is onderhand meer plakband dan niet :p

Ik heb bijna mijn parkflyerplastics kapje af, maar eerlijk gezegd wordt dat denk ik alleen mooi op de plank. Als je daar een keer mee neerstort is het gelijk klaar vrees ik. Kan je er beter 'tig uitprinten :)

door het kleine formaat is op afstand echt niet te zien welke kant je uit vliegt ..... voor of achter, geen idee !! ik ben idd nog niet gecrashed, wat waarschijnlijk komt doordat ik maar 1x per 2 weken in een grote hal ermee vlieg. verder alleen maar plank vulling. tot de zomer .... dan ga ik veel buiten vliegen. met mijn vliegtuig, en tussendoor met de heli's.

Was ik al bang voor je hebt hem weer te mooi gemaakt :rolleyes:
Wou het toch maar even vermelden.
Ga er ook 1 binnenkort aanschaffen veel filmpjes van gezien en weer een mooi product van blade.
Je moet hem overal reserveren:vamp:
Groet Jan.

Oh je hebt er al 1 in bestelling staan dan verkoop je deze toch :p
Ha ha nee heb geduld maar een succesnr is het zeker ,ook als je kijkt naar wat een gemiddelde quad kost.
En je hoeft geen accu,s te kopen als je een 120 hebt uiteraard,ben ook benieuwd wat ie met de nano tech 750mah zal doen.:cool:

mQX Paper Canopy's ( Next 10 )

Druk bezig geweest deze week .. Hierbij de volgende 10 :

No.1 : De mQX Police 01.
009mqxpolice01.jpg

No.2 : De mQX Camouflage 01.
010mqxcamouflage01.jpg

No.3 : De mQX Metallic Gold Tiger Tattoo 01.
011mqxmetallicgoldtiger.jpg

No.4 : De mQX Metallic Gold Cross & Jezus 01.
012mqxmetallicgoldcross.jpg

No.5 : De mQX My Eyes Hurt 01.
013mqxmyeyeshurt01.jpg

No.6 : De mQX Carbon 01.
014mqxcarbon01.jpg

No.7 : De mQX Blue Angels 01 ( Gebaseerd op het Amerikaanse F18 Demo Team ).
015mqxblueangels01.jpg

No.8 : De mQX Dutch Demo Team 01 ( Gebaseerd op het Nederlandse F16 Demo Team ).
016mqxdutchdemoteam01.jpg

No.9 : De mQX Sunset 01.
017mqxsunset01.jpg

No.10 : De mQX Dragon 01.
018mqxdragon01.jpg

Als je het nog niet weet .. Ik verkoop deze papieren canopy's .. Per 2 stuks 3,95 euro. ( Dan snijd ik ze uit .. Plak er versterkingsringen in .. Maak de vouwlijnen ( ongeveer 40 min werk per 2 ) .. Dit is inclusief verzenden ( Alleen nog even in elkaar plakken met Power Pritt ofzo )).
Ze zijn ongeveer net zo stevig .. al dan niet steviger dan het orgineel. Afgedrukt op " HP Professional Photo Paper Glossy 200 gr/m2 " of Metallic paper ook 200 gr/m2. Wordt geprint met een Color Laser Printer ( Wat ze goed bestand maakt tegen water ).

Bij intresse, ideeen of aanvragen : Stuur me een Persoonlijk Bericht.

als je Paypal betalingen accepteerd, wil ik wel je eerste klant zijn ......

ik vind die Police en camoflage wel leuk.

zeg het maar ......

als je Paypal betalingen accepteerd, wil ik wel je eerste klant zijn ......

ik vind die Police en camoflage wel leuk.

zeg het maar ......

De eerste klant ben je allaaaaaaaaaang niet meer hoor.
Niet dat dat iets uitmaakt overigens. :D

"Police" en sunset vind ik erg mooi.
Als rechtgeaarde migrainelijder vind ik "my eyes hurt" wel mooi maar voor mij dus niet erg geschikt. :confused:
Ben.

Blade mQX Paper Canopy's

Bedankt voor de reacties .. echt tof.
De no.5 doet inderdaad echt zeer aan de ogen ( Beweegt helemaal ). ;)

Ik accepteer inderdaad Paypal .. Ben van plan over de hele wereld te verkopen .. en dan heb je dat echt nodig.
Ben ook druk bezig met een internet pagina .. En als dat klaar is op youtube een mooi filmpje plaatsen voor de bekendheid.

( edit ) .. Ik biedt ze zo goedkoop aan omdat ik me erg kwaad maak om het feit dat ze het orginele ( wat denk ik ongeveer 10 cent kost om te maken ) Durven te verkopen voor 17 tot 20 euro ( Zonder verzendt kosten ) !!!
Daarom wil ik een alternatief aanbieden die er ook nog eens veel mooier uit ziet ( En waarschijnlijk sterker is .. in mijn orginele canopy zitten na bij de maiden een paar keer gecrashed te zijn in mijn kamer al cracks en scheurtjes ).

Laatst bewerkt:
Kijk daar hebben we wat aan tenminste mooi initiatief ook van je ,en je kan wel eens een multinationaal worden zo worldwide.
Zal best veel belangstelling voor zijn denk ik.
Ik heb mijn mqx nog niet ,maar heb al wat mooie canopy,s in het oog.;)

Back