Inmiddel heb ik de vliegbrug met de groene ramen gemonteerd en ook de schoorsteen zit vast. Deze had ik al een tijdje klaar, maar ik heb toch nog wat wijzigingen doorgevoerd. Ik heb nieuwe foto's opgespoord van onderdelen van de Doorman die wat scherper waren en daarop bleek dat de kabelgoot aan bakboorkant niet rond was maar plat. Die heb ik dus vervangen. Ook de kabelboom achter op de schoorsteen heb ik vervangen. De vorige had ik gelijmt op een dun plaatje polystyreen en daarna op de schoorsteen gelijmt. Echter bleven er toch wat lijmresten zichtbaar die ik niet goed kon verwijderen. Ik gebruikte eerst Bison Tix gel als lijm, dat hecht goed, maar is niet transparant van kleur en wat dikker, waardoor je sneller lijmresten hebt. Ik ben overgestapt op Bison Max Repair. Dat is superspul, transparant, makkelijk te verwijderen maar ook ijzersterk. De nieuwe kabelboom zit er nu een stuk strakker op. Verder vooral bezig geweest met het aanbrengen van veel details. Regenpijpen, deuren, ladders, luchtrooster op het voordek, de wave guide bij de schoorsteen, een krijtbord naast de kleine uitbouw van de vliegcentrale, op dit bord werd aangegeven welke vliegtuigen naar boven kwamen en/of welke naar de hangaar moesten. Daarnaast bundels brandstof pijpen gemaakt en gemonteerd en tot slot de magneet loop. Dat is het draad dat deels langs het eiland en de vliegbrug loopt. Bij bepaalde operatien op zee werd dan aan beide uiteinden van de loop een stroomkabel aangesloten die om de voor en achterkant van het eiland werd geleid en daar een aansluiting had op het vliegdek. In de jaren 60 is deze loop verwijderd. Uberhaupt werden er regelmatig aanpassingen gedaan in de loop van de jaren, zoals extra regenpijpen, nieuwe of aangepaste kabelbomen of inkorting van de hoofdmast. Ik bouw de Doorman zoals die rondvoer tijdens de wereldreis van 1960