Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
dankzij Bruteforce het probleem gevonden...na het testen zonder staart bladen hebben we ze namelijk wel weer goed om gemonteerd. vibraties waren bijna weg zonder bladen en nu ze de goede kant op wijzen is dat nog steeds zo. dank voor het oplettenHet beetje wat er nu nog is is zeer acceptabel.
Hoi Martin de heli heeft een gewicht van 18 kilo zonder brandstof.
De pitchbrug is de standaard versie die vario erbij levert. heb je voor mij een onderdeel nummer?
Het Futaba systeem zou perfect moeten werken. swash type en heli maat ingeven en hij zou moeten werken als alle functies goed om gezet zijn. Ik heb ook een SDX omgebouwd naar FBL met een soortgelijke Futaba unit en die vliegt snaar strak.
Wat er gebeurt is dat de heli bij het loskomen al gelijk een kant op wil, dit kan alle kanten zijn maar als ie dan los is en ik stuur tegen gaat ie gelijk volle uitslag die kant op waardoor hij continu van de bal rolt zeg maar. Dan moet je dus na het tegen sturen gelijk er tegen in gaan om het effect te minimaliseren en de heli weer te kunnen landen terwijl er een paar paniek zaaiers omheen staan ;-) Wat ik bij de SDX mee maak is dat als ik m in een positie zet de heli die positie vast houd. Nu is het dus graven wat er mis is. Of er gaat iets mis tussen de zender en de fbl unit of er zit iets fout in de fbl. het maakt niet uit of de heli in Rate mode of AVCS mode vliegt hij vertoond bij beide het zelfde gedrag.
En @ Martin : Deze zwarte hevel zit op de huey hij ziet er hetzelfde uit dus ga ervan uit dat het dezelfde is.
En aan het boven genoemde gedrag te merken vliegt ie zeer licht gezien de snelheid waarmee dit beest van kant naar kant vliegt.