bouwverslag container ship

hallo,

vandaag weer gaan varen en maandag vertrek ik op vakantie naar zweden en natuurlijk gaan mijn boten ook mee, op somige campings heb ik internet verbinding dus jullie zullen prachtige foto's te zien krijgen!

grtn Brecht

hallo

brecht heeft een dikke lood accu en Nmh voor in de nieuwe boot
voor de lood accu heeft hij wel een lader voor de Nmh nog niet
als hij eentje koopt wel meteen eentje met lipo er op
kwestie van vooruit denken als Nmh niet meer te verkrijgen gaat zijn

gr raf

Ik had er nog wel eentje liggen, voor een enthousiaste jonge bouwer als Brecht te geef, die alleen NiMh/NiCad kan, maar met opsturen naar België wordt dat al bijna duurder dan een ladertje wat ook met LiPo overweg kan.

hallo

ja als je de post tarieven rekent dan wordt je der niet goed van
met silliconen giet massa was er tussen opsturen binnen NL of naar belgië een verschil van 18 euro
niet meer normaal dat verenigd europa

gr raf

Ja hoor "hoofdsponsor Raf" , die heeft er al veel tijd in gestoken.
Dat kan je natuurlijk niet zomaar verwachten.
En misschien heeft hij ook geen lader OVER.

hallo

ik wilde een lader mee geven maar dan kon ik zelf geen lipo meer laden
deze lader hadden we mee naar hofstade genomen voor de openvaardag
een andere lader is alleen maar op 12 volt dus ook niet handig
hij kan met de nielbijas varen want daar heeft hij een grote lood akku in liggen en die zou hij nu mee hebben

gr raf

wat voor een accu heeft hij in zijn zender dan? Ik heb daar een Nicad inzitten maar ik kan me voorstellen dat daar ook Nihm's inzitten. Als die daar geen oplader voor heeft dan is het niet zo handig ;)

hallo
jarvin daar heb ik dus geen idee van wat er in zijn zender zit
het kan zijn dat er bij de zender zo een blok oplader bij zat dat je rechtstreeks in het stop kontakt doet.
het is een 2.4 en ik weet niet waar hij hem vandaan heeft want die had hij toen al

gr raf

hallo,

nu heb ik eindelijk internet want op de vorige moest ik betalen, mijn boot mocht dan toch niet mee maar ook al had ik hem mee dan kon ik toch niet goed varen omdat er heel veel wind staat en er dus ook grote golven zijn op het water want zo'n water is echt groot! het eerste wat ik ga kopen (buiten mijne boot:p) is een lader! voor dan lippo's

grtn Brecht en over 4 dagen ben ik terug thuis!

hallo Brecht

dan kan je niet mee naar geel bij de zeescouts ???
das dan jammer
voor de rest hoop ik dat je veel gevangen hebt

gr raf

Back