Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Over een paar maanden is de thermiek weer af...K...er komt een moment (en dat duurt geen maanden meer hoor) dat ie af is.
Hoi Hendrik,Hoi Johan,
De afgelopen weken met die warmte was het niet te harden op zolder, dus ben ik van de week weer verder gegaan toen het was afgekoeld. Ik heb nu alleen een probleem: mijn oranje oracover is op en niemand heeft het op voorraad. Peter van Hangar uit Kampen wil het van een collega uit Duitsland laten komen, maar daar gaat weer even overheen. Hij is bijna af, maar ja....
Die van Ebay is niet duur mensen! 185 euro en hij ziet er zeer goed uit. Ik schat dat alleen het materiaal (dus ex electronica) al rond de 250 euro ligt. Ik heb alle bonnen bewaard en zal als ie klaar is eens een optelsom maken. En dan al die bouwuren, maar ja, dat ben je vergeten als je het resultaat ziet. Nog eens: ik heb de tekeningen, dus als iemand dit project ook wil starten: leef je uit, het loont de moeite en (eventueel met dit draadje als bouwhandleiding) gaat het iedereen zeker lukken hoor!
Je hebt de drie tekeningen inmiddels per mail. Ik zal van de week ook nog even de materiaallijst en wat documentatie uit het duitse vakblad mailen, maar die moet ik eerst even inscannen...
Jeetje, vliegt hij nu nog niet???
Vandaag het laatste verhuizen en dan is de zolder weer helemaal voor mij. Vanaf deze week weer verder bouwen (eigenlijk alleen folie afmaken, maar dat is nog een aardige klus). Ik ga er voor dat ie deze maand de lucht in gaat!