Mannen, de maiden is achter de rug. zal ik deze haan eens in 1 woord omschrijven: GEWELDIG!!
Eerst een handstart (en daarna nog 2), waar alleen slecht iets down getrimd moest worden. Het zwaartepunt lag helemaal goed, en het zag er al geweldig uit. Zo, die hindernis was genomen. Arjan had inmiddels het lijntje al uitgerold en stond met zijn Taxi klaar om de Bunte de luchtdoop te geven. De eerste start probeerden we met de Bunte vanaf de grond, maar dat lukte niet. Dus: de bunte gegooid achter de taxi aan. Dat ging super. Wat een pracht gezicht! Het klimmen ging zo mooi achter de taxi, echt geweldig. Eenmaal losgekoppeld kwam mijn droom uit: een fantastisch vliegende Bunte. Tijdens de 1e vlucht heeft arjan nog iets meer uitslag op de rolroeren gegeven, waarna we niets meer veranderd hebben. Het veel besproken richtingsroer blijkt toch wel enig effect te hebben. Als ik hem gebruik bij het insturen, gelijk met de rolroeren, heeft het wel degelijk effect.
Kortom: ik ben helemaal happy, super blij, en ook best wel een beetje trots op dit resultaat.
Arjan: Bedankt voor de TAXI (dubbelzinnig he

) Het waren 2 fantastische uren, en een stuk of 5 geweldige sleepssss.
Foto's en video volgen zometeen..