Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Jouw verhaal is identiek aan zoals ik er over denk!Mwahhhhrg... Borgen... hoeft bijna eigenlijk niet altijd... als je verlijmd met epoxy of hinge-glue in zo een geval als deze. ... ...Als de achterlijst een heel dun latje is met weinig balsa-vlees, dan is een door en door cocktailprikkertje te overwegen, geeft het leun en steun.
Thanx Bas, jij ook!Mooie kleurtjes!
Goede Kerst!
Volgens de KNVVL regels moeten volgens mij de scharnieren inderdaad geborgd zijn om goedgekeurd te worden (kan je nakijken in de keuringslijst in je instructeursmap). Rinus O. heeft mij daar de vorige keer op gewezen en toen heb ik de scharnieren van mijn Trainer 1600 geborgde met lelijke spijkers. Later heb ik met de keurmeesters van de club hier over gehad en die vertelde dat het zeer onwaarschijnlijk is dat de kist daar op afgekeurd zal worden, mede omdat het niet of nauwelijks te achterhalen is of ARF of RTF kisten geborgde scharnieren hebben en bij foliescharnieren is borgen al helemaal niet mogelijk (Rinus gebruikt zelf veel foliescharnieren).Er is mij wel eens verteld dat borgen bij deze kisten een verplicht punt is voor de keuring, iig bij ons in de club
Zou je misschien eens ff na moeten vragen....
Weet ik ook meteen of het moet![]()
Als ik de uitslagen zo bekijk denk ik dat je wel een zenuachtige besturing zult krijgen.
Misschien moet ik nog een klein latje horizontaal plaatsen om te voorkomen dat ie achteruit kom, al zit ie wel berestrak er in geperst...Tankje heb je goed geplaatst, zo deed ik het vroeger ook,
14 ounce (ong 400cc), al kan de tank van 500 cc er ook in.wat is de inhoud ervan?.
Johan, Bedankt voor de goede wensen, uiteraard al het goede voor jouw en alle modelbouwvrienden!Nog veel modelbouw plezier in 2013 gewenst.
Om de lieve vrede te bewaren zal ik mijn gedachten maar voor mezelf houden,
Haha, Proest,...Maar deze gedachte houd ik voor mezelf natuurlijk en maak ik niet openbaar
Die van mij vliegt perfect en komt mooi traag binnen.
en zo ziet die er uit met een irvine 12 cc motor die eigenlijk wel wat te groot is.
![]()
Je bedoelt de servo plaatsen zoals je ook in vleugels ziet, de servo op een los plankje maken dat je dan weer in de romp kunt vast schroeven op een paar tegen de zijkant gelijmde latjes(suggestie) kun je later ook nog ooit de tank er uit krijgen.