Bouwverslag WvH

Even een algemene vraag. heb net gekeken naar de doorgangen voor de bemanning van de WvH .Er zijn twee mogelijk heden . Of mijn bemanning is te groot 35 mm of de doorgang is te laag 31 mm of moesten ze bukken
Wie het weet mag het zeggen :confused:
Groet Ton.

35mm schaal 1:50 is 1,75m dus bemanning lijkt me niet te groot. Of ze moesten bukken of dat de doorgang te klein is durf ik niet te zeggen

Klopt wel hoor Ton, als ik het goed heb waren de mensen in de 17e Eeuw gewoon veel kleiner.
Ik heb eens gelezen dat Michiel de Ruyter niet groter was dan ongeveer 1,60 meter:)

Klopt wel hoor Ton, als ik het goed heb waren de mensen in de 17e Eeuw gewoon veel kleiner.
Ik heb eens gelezen dat Michiel de Ruyter niet groter was dan ongeveer 1,60 meter:)

De lengte van 1,60 meter komt aardig oevereen met de gemiddelde lengte van de op Spitsbergen opgegraven Nederlandse walvisvaarders uit de 16e eeuw.

andy

Moet door mijn zoon laten uitleggen hoe ik dat kan aan passen.
Ben natuurlijk nog maar een beginner ( met de pc )
Groet Ton :confused:

Moet door mijn zoon laten uitleggen hoe ik dat kan aan passen.

1. Het bericht via de "Edit" knop wijzigen.
  2. Dan een kleine foto aanklikken en met een "backspace" wissen.
  3. Daarna "toevoegen" onder "Mijn foto's" rechts van het tekstveld onder de Smileys aanklikken.
  4. Dan in het pop-up scherm dat verschijnt de foto die je wilt plaatsen aanklikken. Die komt dan in vol formaat in je bericht.
  5. Daarna de pop-up afsluiten door "sluit dit venster" rechts bovenin aan te klikken.
Stappen 2 t/m 5 herhalen voor elke foto.

Probeer het maar, het is echt simpel.

Groet,

Ad

full

full

Ze staan goed in je album dus het lijkt iets in de code te zijn. Deze heb ik tussen de IMG's staan

"http://www.modelbouwforum.nl/forums/members/ton1937-albums-wvh-picture169416-p1000515.jpg"

Groeten,

Erik

Laatst bewerkt door een moderator:
Die plank met die latjes vindt ik geniaal.
Die ga ik na maken als het van de octrooiraad mag.;)

Groetjes,
Houtworm der 3e klasse

Eenieder bedankt voor zijn lovende en opbeurende woorden. Zet er nog een bekende foto in naar het idee van Germt Ik had natuurlijk op een verkeerd
knopje gedrukt Daar moet je ook van af blijven als je er geen verstand van hebt
Groet Ton

full

Het
full
gaat niet zo snel maar we gaan rustig verder, in het fotoboek zit nog wat meer Ton
full

Heb ook even de foto's in je album bekeken, ziet er goed uit :cool:
Je hebt het tempo er goed inzitten.
Denk dat je het woord "start" uit je titel kan halen ;)

Heb geprobeerd dichter bij te fotograafveren maar dat is geen sukses geworden Gr Ton

Ton, iedere lens (cq camera) heeft een minimale afstand waar je nog mee kan scherpstellen. Ga je dichterbij dan die grens dan krijg je onscherpe foto's. Op lenzen van spiegelreflex camera's staat die afstand op de lens achter macro. Voor compactcamera's moet je je instructieboekje raadplegen.
Ik heb je album bekeken, ziet er mooi uit!

Back