Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Voor de V-Stabi heb je inderdaad wel een PC/Laptop nodig, maar dat is alleen maar thuis bij het afstellen,
of een Laptop op het veld wanneer je echt wilt fijn tunen.
Maar je kan via de zender 4 setups in brengen en dat is wel handig.
Bij de BeastX heb je helemaal niets nodig ook geen kaart, de LED's zitten op de BeastX zelf.
hey Ronny, ziet er mooi uit, ook zonder de servo's
vette setup, wat voor heatsink is dat op die Jive?
Ben eens benieuwd hoe ge gaat uitkomen met de afstelling van de linkage balls, heeft de V- stabi ook zoiets gelijk de beastX, van die 6 graden cyclic ofzo?
Control Panel of de nieuwe vbar smart phone app en je laptop kan thuis blijven. Met beide kan je alles wat je ook met de pc software kan alleen die werkt ivm servos instellen enz natuurlijk lekkerder maar dat is toch 1 malig.
Verder bij de 600epro zal je de ballinks van de swash en bladegrips moeten verlengen (mikado l600 balls gebruiken op de swash dacht ik, en de swash balls op de bladegrip arpmjes en je komt mooi op 90 uit bij 8gr cyclic) om goede waardes te krijgen op de vbar. Vliegt er bij ons nu ook 1 en ziet er niet verkeerd uit! Erg stil ook.. Jammer dat ze dan de geometrie nog steeds niet helemaal snappen daar![]()
hou er wel rekening mee Stratus dat 1 servo connector maximaal 2,5A continu kan hebben. Eigenlijk zou je toch zeker 2 servo connectors met stroom in de Vstabi willen hebben. Want nu loop alles door 1 enkele servo connector naar de RX en van daar weer door 1 naar de vstabi.
Het wordt dus de kleine V BAR of de MINI , zie buildfotos ..
Zo ver had ik niet terug gekeken, mooi dat het werkt.
Succes.
Hei ,
no problem ... je ziet en leest ook zoveel he op dit Forum .. ;-)
Maar idd , kanaal 3 doet gewoon zijn dienst als op een normale ontvanger ...
Het is idd als je een grote V STABI gebruikt dat je een extra GOV functie kan activeren en dan moet je wel RXB gebruiken voor de ESC ...
Grtz
Ronny
OK ,
Dus de servohevels van ALIGN zijn Ok dan , weet je misschien welk gaatje van de twee dat hij gebruikt heeft en welke ballink ?
Ik zal de MIKADO ballinks dan wel moeten gaan gebruiken zeker ?
Ik ben eens benieuwd
Komt ie met dank aan Hobbymaniac!
-Op de outerswash (naar servos) logo 600 ball links
-De innerswash ball links verwisselen met de ball links van de bladegrips (eerste gaatje van binnen)
Hiermee is je geometrie correct voor vbar.![]()
Dus als ik het goed begrijp heb je een kabel van de esc naar kanaal 3 van de ontvanger lopen en een kabel van de esc naar de vstabi?
Dit is toch het master slave verhaal met de jive?
groeten
Peter
Nu nog weten Hoe lang dan de pivotballs moeten zijn, Mikado heeft verschillende lengtes
Awel , MERCI , das de perfecte info die we nodig hadden ...
enkel nog de info van ballinks op de servohevels ...
- blijven dit de originele ballinks ? indien JA , eerste of tweede gaatje ?
- indien NEEN , welke hebben we hiervoor nodig ..
Thx
Het eerste gaatje van binnen ging over de servoarmpjes want verder heb je geen keuze, dus de binnenste op de orginele. Hobbymaniac is zelf ook logo dealer en kijkt morgen even voor je voor de lengte en mikado part nummer voor je.
En natuurlijk zijn we in Venlo al baart het weer me wel zorgen![]()