Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Maar eh, die schroefjes van de 'MPX servokabels doorvoer' kan echt niet hoor![]()
Volgens mij is hij nu echt bijna af.Kloot, moet nog een stukje hout onder en worden afgeslepen... je kent me! ;-)
Hey Arjan!
Nou, nog zat te doen!
- servokabels maken tussen gearcontroller en ontvanger
- ecu een plekje geven en kabels hiervoor maken (originele zijn altijd te kort...)
- tank aansluitingen voor smoke en kero.
- brandstof en smoke olie slangen
- alles nog verder opbinden
- turbine er in
- turbine & GPS telemetrie plaatsen
- Hopper vullen en CG check (positie accu’s bepalen)
- plankje/bakje maken voor accu’s
- roeren afstellen
- programmeren
- turbine starten
- alles nalopen.
En vwb jou servokabels: door een koolstof buisje heen een idee?
Wat mooi gebouwd. Erg strak en netjes
Melvin,
Vraagje in de tank slang zit daar een kogelkraan en ook zo,n zelf afsluitende festo koppeling op.
Gebruik zelf alleen maar de zelf afsluitende en ga er maar vanuit dat deze ook dicht is en blijft.
Heb ook een plekje op de rand van de vleugel zitten net de overgang.
Is het risico van verf in de mal erop plaatsen.
Daardoor zijn ze wel lichter dan buiten de mal spuiten dacht ik.
Hopelijk is de corona in maart april onder controle zodat we weer kunnen vliegen.
Waar word de maiden gedaan?
En ben af en toe best wel een prutser vergeet nog weleens wat.Open gezogen? Dan was die defect. De onderdruk is laag en die sluitingen sluiten enorm goed. Ik vertrouw die 200%
Dus bijna 1 op 1 dat zal lekker gaan straks.Hey Arjan,
Ik zet er een ball valve tussen om te voorkomen dat de snelkoppeling wordt opengezogen door de zuigkracht van de pomp.
Ik heb het een keer zien gebeuren bij een clubgenoot dus voor mij is het “better safe then sorry”
Maiden doen we lekker op Deelen zodra het weer mag.
Voorlopige CG Check gedaan! [emoji3581]
Gewicht is OK, 11 kg met een volledige UAT.
Links en rechts zijn mooi gelijk.
Locatie van de batterij bepaald, nu de houder ervoor te maken. Ik probeer hem zo licht mogelijk maken en de batterij iets verder naar achteren plaatsen om het gewicht van de houder te compenseren.
![]()
![]()
![]()
![]()