En, hoe is t gegaan flightzone?
Ik vlieg vanaf afgelopen weekend solo! Een hele welkome afwisseling van heli's moet ik zeggen
Vanavond was ik alleen op t vliegveld, dus niemand om op terug te vallen. Best spannend in t begin, maar t ging prima! Wat zeg ik? Het ging heerlijk! Op 1/4 gas lekker lopen tuffen, tegen de wind in gas uit en 'zweven'. Maar heb de stoute schoenen aangetrokken en heb ook volgas keihard door de lucht gescheurd, heerlijk!
Ben afgelopen weekend ook een paar keer gecrashed (dumb thums! :-D ), maar niks ernstigs. De kist ziet er alleen niet meer helemaal nieuw meer uit

maar vliegt nog prima.
Vanavond ook weer heelhuids terug op de grond gezet, paar keer landingen geoefend, gaat steeds soepeler.
Toch heb ik schade opgelopen vanavond! Toen ik de kist, nota bene voor de deur thuis, uit mn handen op de grond liet vallen! Hahaha hoe lomp kun je zijn....
Nu zitten er een paar 'hakjes' in de trailing edge van een vleugel, daar maak ik me niet zo druk om, en is er een hoekje van het stabilo afgebroken... ongeveer ter grootte van het hoogteroer (het verlengde ervan, zeg maar)
Met welke lijm kan ik dat plakken? Met de meegeleverde lijm waarmee ik het kielvlak en stabilo ook heb gelijmd? Of hotglue? Epoxy? Liefst 1 van deze 3, CA heb ik niet en wil heel gauw weer de lucht in
Graag ontvang ik jullie tips zodat ik dit correct kan repareren. Alvast bedankt!
Patriek