Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zoals Anko schrijft : even wat verder terug lezen.Dat komt neer op 762 engelse pond inclusief verzenden,
heb jij dat ook betaald?
Ik zou het anders zeggen: het komt allemaal van dezelfde leverancier. Maar als je uit het depot Portsmouth koopt, komen er geen invoerrechten, BTW en inklaringskosen bij 21% + 6% + 17,50. Dah scheult een hoop ...Mwa, is 350 euro oid. das wel netjes. Dat is standaard verzending, maar dan kunnen ze net ff wat minder vragen voor t item zelf. zie ook wel een spindles voor 10 pond gaan met 160 pond verzenden erop. Yeah, sure.
That said: 2 2KW Water COOLE Milling and Grinding Spindle Motor with 2 2KW Inverter VFD B2 | eBay 270 euro.
Maakt geen hol uit waar je t vandaan haalt. komt volgens mij allemaal uit zelfde warehouse.
Ik heb 105 GBP betaald. Tja, het is dan ook geen dremeltje. En dat zijn standaard tarieven. Geleiders en kogelomloopspindels van Chai hebben vergelijkbare verzendkosten.Dan zullen we het maar niet over de verzendkosten hebben Dirk :nooo:
Ik zou het anders zeggen: het komt allemaal van dezelfde leverancier. Maar als je uit het depot Portsmouth koopt, komen er geen invoerrechten, BTW en inklaringskosen bij 21% + 6% + 17,50. Dah scheult een hoop ...
Huidige stand van zaken, 1 X as spindel is uitgelijnt, de y en z as ook... Z as motor zit, de andere kan ik pas monteren als mn riemen er zijn.
wacht nu nog op kabelkettingen, wat 4pol. Speakon pluggen en machinevoeten... De platen daarvoor zal ik zelf moeten frezen haha.... Dat wordt even 2 uurtjes in de herrie zitten. Zit nu namelijk geen 1 vorm van demping tussen tafel en machine...
![]()
wtf is dit?Mocht je nog een adres zoeken voor machinevoeten kan je ook eens bij www.bestelpoten.nl kijken!
Tja, met de crisis in de bouw moet je je poten toch ergens kwijt kunnen.wtf is dit?
Eerste post op het forum, op een topic van 11 jaar oud, en dan reclame maken?