De psychologie achter het modelbouwen

Waar ik aan dacht (en wat Femmo een beetje doet), lijkt op wat de KNVB deed: Blind al benoemen, terwijl ze nog met Hiddink bezig waren!

Wat ik vanaf nu probeer: alle opties zo lang mogelijk open houden!

Geen bouwdozen meer kopen, voor als . . .

(Tenzij het een uitzonderlijk mooie, eenmalige aanbeiding is, of de verwachting dat 'ie binnenkort uit het assortiment gaat, of uit oogpunt van belegging, er zijn uitzonderingen mogelijk. ;))

Maar anders: niet meer doen.

Voor je het weet ligt er een gigantische stapel te wachten, waarvoor je plm. 108 jaar oud moet worden, omdat allemaal in kisten om te zetten . . . :eek:

jan.

Wat ik bedoel is dat ik juist een hele duidelijke stip op de horizon gezet heb,
B25.
De aanschaf van deze motor is 1 van de puzzelstukken. Het opmeten van het landingsgestel in het museum was een van de andere puzzelstukken.

De stukjes zullen langzaam in elkaar gaan vallen. Langzaam omdat dit budget vraagt.
Speciaal hiervoor ook een spaarrekening geopend.

Ondertussen werk ik een vastomlijnd aantal liggende projecten af waar nauwelijks geld meer heen hoeft omdat ik daar alles al voor heb.

Dus, jan, de KNVB vergelijking gaat een beetje mank.

Aha, okay.

Toen ik het teruglas had ik al het idee dat het iets te stellig geformuleerd was . . .

Maar een beetje lijkt het er toch wel op, toch?

jan.

Als je zegt: dit is het project wat loopt (en nog jaaaaren zal lopen), dan gaat de vergelijking inderdaad mank.

Sorry.

Enig idee hoeveel jaar?

Waar staat de stip ongeveer?

Weet je al iets van maten etc. ?

(Nou maak je ons natuurlijk wel nieuwsgierig!)

jan.

Gespiekt !

IMG_5343.JPG

Wat ging er vanuit spie,spygie,spygolo-la-lee PSYGOLOGISCH oogpunt gezien
op dat moment door je heen?

Ik zelf zal mij heel klein voelen,en denken,tering;die is groot(s)

Dit word een mooi project!
BAM!
Groet:Robin

of ben je bang voor assortimentswijziging?

Geen idee.

Dave Platt zei altijd: je moet de dingen die je nodig hebt kopen als je ze tegenkomt, als ze er (nog) zijn: of ze worden vervangen door een nieuwere (meestal slechtere) versie, of ze gaan uit het assortiment, of je kunt de winkel niet terugvinden, etc.etc. . . .

jan.

Back