'Doe mij die maar'
Frank
Frank
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zit em voornamelijk in de grindtegels, een iets rustiger ondergrond scheelt enorm in bestandsgrootte.Gerald Rutten zei:Sommige foto's heb ik erg moeten verlagen in kwaliteit omdat ze anders boven 100kb bleven, misschien doordat de zilver veel bitjes maken of zo?
Gaat deze de F15 vervangen bij wedstrijden?
Waarschijnlijk neem ik hem daar wel mee ja.We zien hem toch wel live op Rozenburg he
groeten
michel
Geloof me, komt een tijd dat je daar overheen stapt, zoniet...dan vlieg je té weinig :!: Ik zie idd links en rechts mensen die een prachtig model hebben maar er niet mee durven te vliegen, komt veelal door lak aan vliegervaring en dat ze derhalve bang zijn voor hun eigen model. Erg jammer natuurlijk maar kan die mensen ook niet dwingen, blijft een hobby die iedereen op zijn manier beoefend...... :| (Tip, vlieg veel met een niet schaalmodel die qua vliegen een beetje op die schaalkist lijkt.)ben je niet bang om ermee te gaan vliegen? de reden dat ik geen grote ( lees dure) schaalmodellen koop is dat ik bang ben ze te beschadigen...
Tnx Ruben, blij om te zien dat je lekker fanatiek meedoet! (Zijn een aantal hier op forum die vooraan staan met commentaar vwb schaal wedstrijden terwijl je ze nooit ziet......erg jammer...)Ik zal er dit jaar weer bij zijn met de wedstrijden, kan ik hem dan in ieder geval zien vliegen
Groeten Ruben
Zo, even gaan zitten , wat weegt ie nu? leeg en getankt? en de brakechute, ook operationeel? geen deadweight (lood) aan boord?
Waar en waneer ga je er mee vliegen? kom dan wel effe kijken
(moet toch ook de Sabre een beetje verder op zien te schalen )
Zie je.
Grtz Ger.
Ger Kovacs zei:@Gerald.
Dat je de tijd nog kan vinden om deze kist zo ijselijk mooi op te schalen, sprakeloos als ik de plaatjes doorblader.![]()
Zo, even gaan zitten :wink: , wat weegt ie nu? leeg en getankt? en de brakechute, ook operationeel? geen deadweight (lood) aan boord?
Waar en waneer ga je er mee vliegen? kom dan wel effe kijken 8)
(moet toch ook de Sabre een beetje verder op zien te schalen)
Zie je.
Grtz Ger.
Valt al met al niet tegen dus, mooi gegokt! (of geluk :wink: )
Nu wachten op wat mooi weer en.....
Groetjes,
Gerald
Gerald Rutten zei:Valt al met al niet tegen dus, mooi gegokt! (of geluk :wink: )
Nu wachten op wat mooi weer en.....
Groetjes,
Gerald
Wist niet dat petro s m heeft van .72, dacht van +/- .9
Yep!Is dat een Avonds Rafale?
Stevo
@Gerald, ehuuuuuuu?
Status Rafale