Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ga ik zeker doen Bedankt voor de tip,Ik zou wellicht nog wat webbing in de middenpanelen op de hoofdligger aanbrengen.
De carbon romp buis in de bankschroef doet me griezelen.
Hopelijk zit er iets verends tussen, anders is splijten heel snel gebeurd.
even vraag eigenlijk denk ik dat het een nieuw draadtje moet worden ,maar sind een week ben ik in bezit ook voor een lasersnijder maar welk programme gebruiken jullie om dingen te tekenen zodat het ook klopt .
want tekeningen inlezen als png leverd verkeerde maatvoering op.
Gelijk een vraagje heb je bij fusion de lijnen goed aan elkaar.Fusion 360 is een heel gebruiksvriendelijk CAD programma dat voor de hobby-ist gratis is.
Gelijk een vraagje heb je bij fusion de lijnen goed aan elkaar.
Met Rhino naar cad dxf gaat de laser all over the place en zijn het geen gesloten spanten of ribben meer.
Ik moer eerlijk zeggen ik ben in test fase dus veel brand. En frezen ook lduk maar moet je eerst weer g-code maken van je file maar daar is geen goed programma voor te vinden.
Dus ben je druk met alles maar niet met bouwen wie herkend dit
Ik moer eerlijk zeggen ik ben in test fase dus veel brand. En frezen ook lduk maar moet je eerst weer g-code maken van je file maar daar is geen goed programma voor te vinden.
Dus ben je druk met alles maar niet met bouwen wie herkend dit