Gisteren maar weer eens gaan proberen ook al stond er wat wind. Moest wel kunnen omdat ik hier vrij beschut sta.Nadat ie het weekend vrij onstabiel leek maar even alles nagelopen. De nieuwe servo die ik erop had gezet bleek alweer stuk te zijn! Deze vervangen en alles weer even afgesteld(gaat tegenwoordig in een half uurtje en in 1 keer goed).Op het moment dat de wind even ging liggen was ie echt perfect. Goed bestuurbaar en bleef goed op zijn pplek. We blijven dan ook voorruit gaan(en eigenwijs zijn). Tja totdat er met de derde accu een flinke windflaag kwam. King vlogg omhoog en kwam met een klap weer op de grond. SCHADE! bladen kapot flybar krom, weer een servo naar zijn grootje.....en mijn nieuwe tandwiel volledig naar de kl......ten. zonde zonde zonde. Nu maar weer de standaard versie erop totdat ik beter kan vliegen.
Tja door schade en schande wordt men wijs!
gr,
Frans
Wahahaaa, je King is het allemaal nog eens aan het doormaken op het moment !
Ik heb nu 3 (?) weken terug de gepimpte HK van Frans overgenomen en ontdekte net dit draadje, erg nuttig allemaal

/me is een hopeloze beginner, ben begonnen met BartSmit spul, PiccoZ clonen en zo, toen een Nikko (!) speelgoed ding, een Typhoon aan gort gevlogen, etc, etc,... Nu dan na veel sim-tijd ben ik aan Radd begonnen met de HK.
De HoneyBee King 2 bevalt me erg goed tot nog toe, hoewel wat trillerig en meer last van de wind dan ik gedacht had. Kan inmiddels een aardig stukje hoveren, maar dat heeft wel een paar setjes bladen en een tailboom gekost inmiddels ;-)
Hoveren, reparen, afstellen, hoveren, herhaal.... erg leerzaam allemaal
Eerstvolgende upgrade in de planning is een DX6i, ik kwam er tot mijn verbazing achter dat de originele E-sky zender echt een bereik heeft van maar een paar meter, is dat normaal ?