als ik mag kiezen tussen da en mvvs is de keuze zeer gemakkelijk.
gr john
Voor mij ook DA .

Mvg Johan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
als ik mag kiezen tussen da en mvvs is de keuze zeer gemakkelijk.
gr john
Pensacola: wat is jouw reden voor da? alleen het gewicht? of nog meer?
Heej John,
Wat ik me afvroeg; heb je met de DA50 nog power genoeg over om eventueel een smoke-installatie te monteren?(naar jouw mening) Ik heb van het weekend een 2.2m Yak-54 gekocht en zit te twijfelen over een DA50 of MVVS58 (ik neig naar de laatste)
ik heb 3w gehad en mvvs gehad. nu draai ik met da en ik zie er heel veel lopen op andere kisten. ze lopen rustiger vind ik en starten beter vind ik. dit is mijn ervaring.
gr john
De MVVS58 zit in een heel andere vermogensklasse als de DA50. Die kan je eigenlijk niet met elkaar vergelijken.
Ik lees alleen maar goede commentaar van alle Brillelli motoren
De 366GT van mij ligt ergens bij de douane :-(
Ik van dit merk nog niks gehoort , motor ook nog nooit gezien .
Mvg Johan
Ik van dit merk nog niks gehoort , motor ook nog nooit gezien .
Wij verwachten natuurlijk wel een testbericht als hij bij de douane wegkomt .
Mvg Johan
Deze motoren zijn allemaal omgebouwde industrie-motoren zoals ze dat ook in de jaren 70 bij de eerste benzine-motoren voor onze hobby deden. De poorting is daarom ook niet ge-optimaliseerd voor onze toepassingen.`T is wel een "lelijke"motor als ik het even mag zeggen.
als ik dan toch een ander dan bekend merk moet kiezen zou ik mijn vertrouwen durven stellen in deze motor :
Hobbycity Online R/C Hobby Store : DL-50 50cc Gas Engine 5.2HP/7200RPM $325.00
in tegenstelling tot de andere chinese motoren hoor je van dit type wel goede reakties.
Alleen jammer dat je door zijn succes wat lang moet wachten tot hij geleverd wordt.
Peter
Heb al genoeg elende met de :snipersmile:chinese plotters gehat .
Wil ik dus ook geen chinees in mijn model zien , in mijn vrijetijd wil Ik vliegen .
Mvg Johan
Maar ja wat moet je dan in je vliegtuig doen servo's (chinees)
accu's (chinees) en wat nog meer in je vliegtuig zit
en wat te denken van je zender!!!!uppydogeyes:
`T is wel een "lelijke"motor als ik het even mag zeggen.
+ dat het feit dat de krukas niet verder naar voren ondersteund wordt doet mij een beetje iel aan, bij een eventuel tik tegen de grond lijkt het mij dat de krukas + lagers een flink klap te verwerken krijgen wat doorzet in hun zitting met misschien wel alle gevolgen van dien.
Meer ook ik ben wel benieuwd naar de ervaringen.
Deze motoren zijn allemaal omgebouwde industrie-motoren zoals ze dat ook in de jaren 70 bij de eerste benzine-motoren voor onze hobby deden. De poorting is daarom ook niet ge-optimaliseerd voor onze toepassingen.
Mij is het een raadsel waarom deze motoren zo'n hype zijn in de VS. Iets van een jaartje terug waren er wat discussies op RC Universe over dit merk waarbij zij met kritiek op deze motoren de collectieve verontwaardiging van het amerikaanse volk te verduren kregen.
Motoren zijn wel volledige aangepast naar onze hobby toe, walbro carb, bowman lagers enz.. Je kan er idd geen slecht woord over vinden op Amerikaanse fora, dus zal het wel meevallen zeker?;-)