Ramses dit word/is weer een pracht stukje vakwerk . Ik lees altijd met veel plezier je verslag .
ronald

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat gereedschappen erbij? Lijntje klinknagels met klinknagelgereedschapje?Idee voor display, een stukje verklikkerlaag al wegschuren en er een gebruikt stuk schuurpapier bij leggen.
Wat gereedschappen erbij? Lijntje klinknagels met klinknagelgereedschapje?
Doe je wel je veters stevig vast zaterdag? Voor je het weet loop je naast je schoenen met zulke mooie kisten![]()
![]()
Van mij mag je, dik verdient!
Fijne dag zaterdag! Lijkt me toch wel een enorme waardering om je kisten te tentoonstellen, geniet ervan!
Toestel op het dak, spanbanden om de drijvers en vervolgens door ramen van voor- en achterdeuren. Diagonaal, van achteren naar voren, en van voren naar achteren. Klaar. Wel even oppassen bij bruggen, via- en acqua-ducten.... Als er nog plek voor over is in mijn Alfa ....
Toestel op het dak, spanbanden om de drijvers en vervolgens door ramen van voor- en achterdeuren. Diagonaal, van achteren naar voren, en van voren naar achteren. Klaar. Wel even oppassen bij bruggen, via- en acqua-ducten.