Prachtige kap! Ik heb zelf ook een insane gehad, echt superkwaliteit. Ik zou het alleen zonde vinden om NIET mee te vliegen.
Vandaag eindelijk mijn X7 voor het eerst gevlogen . Ik kan niets anders zeggen als : perfect . Combinatie van de X7 , Helijive en de Brain klopt perfect . Een aanrader voor de twijfelaars !! ( en nu snel de tweede X7 vliegklaar maken )
Net gevonden , nieuws van Gaui : GauiX4 II GAUIÌ©ÊÀ×îÐÂÖ±Éý»úX4II££×é×° - ²úÆ·ÆÀ²â - ÖйúÒ£¿ØÄ£ÐÍÍø - CN RCGroups - Powered by Discuz!
Zou je bij het quoten uitsluitend het zinnetje waar het om gaat willen aanhalen en niet de hele post? Ik heb het geheel drie keer door moeten scrollen voor ik door had waar het om ging. Word de boel een stuk leesbaarder door. B.V.D. Groet, Bert
Voor het eerst lekker 6 vluchten kunnen doen op de x7. Hij vliegt super. Ik had verwacht dat ie zwaar zou aanvoelen maar hij voelt super licht en is extreem wendbaar. Zelfs agility naar beneden gedaan. En die power,,,, niet normaal Zeer tevreden.
tweede die ik gebouwd heb gaat weg, <Oude "Te Koop" Link Verwijderd > ook een van de powerdekkers ga ik misschien verkopen, dus als iemand intresse heeft....
Pas geleden mijn record gebroken: 16 vluchten op 1 dag. Helaas was bij de 16e vlucht de vermoeidheid toch wel aanwezig: Met 2100 rpm en een harde klap het gras in en throttle hold te laat aangegooid. Schade: -Alle torque tube gears + crown gear -1x canopy post Dat was het! 2meter hoog gras is goud waard Ik geniet nog steeds enorm van deze machine, zit inmiddels op 430 vluchten.
...ik weet, ik kom heel laat een oude discussie binnen, maar omdat niet zo erg veel te vinden is over de X7. In mijn draadje over nieuw kopen 700er sta ik op de punt een Logo700 te bouwen, maar nog steeds gaat een blik richting de GauiX7, niet alleen wegens de prijsverschil !!~ Groet Uwe
Uwe, ik ben d'r nu een aan het bouwen... Het is een plaatje, bouwt echt heel mooi. Hier in de buurt vliegen d'r nog drie rond en wat hun aangeven is dat het een tank is.. Zeer robuust ! Mijn setup; X7 Formula kit met Halo blades 4525-520kv Ultimate scorpion 160a opto ESC scorpion X8 servo's Vbar silverline 2200 2S GA rx pack 2x 5000 6S 45c GA Ultra guard 430 back-up Kijk maar is op helifreak
Dit word hem Ben bij de rotorkop... Zo swashplate en dan de electronica.. Heb nog wel ff werk :murder:
Heel heel leuk, ik vind hem prachtig, zelf heb ik van Gaui een X4, dat is een relatief grote 500er clas heli met nitromotor, loopt fantastisch met de Gaui-v-bar, alleen onder het canopy heel weinig ruimte, maar dat zie je niet als hij vliegt, ha ha Groet Uwe ... en bedankt voor de info