Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
maar wat is die "EN" functie die je kan aan- of uitvinken?
trouwens bedankt voor de tip van dat aan en uitschakelen trouwens, want ik was al aan het zoeken naar een grote ruimte waar ik de failsafe kon testen![]()
ik zou alleen de failsave op je gas en remservo aanzeten. stel je voor dat je 20% naar links stuurt, geen controle meer over je wagen hebt en tegen iets aan klapt.
ik zou gewoon w88 tot je de beschikking hebt over je gas en remservo en dan een kwestie van instellen, ik heb alles gewoon op 0 staan dus hij trekt het gas dicht. ik wil namelijk niet dat hij gaat remmen want je hebt geen controle.
maar dat is ieder voor zich.
hier zeg je dus 20% naar links, kan je dus ook 20% naar rechts of is het automatisch naar links dattem gaat?
ik vraag mij deze dingen gewoon af, het is niet dat ik dat zal doen, maar ik wil het allemaal gewoon eens weten, het is heel irritant als je dit niet kan testen zelf
geheel andere vraag nu, meer bevestiging van wat ik denk dat het is
EPA (end point adjustment)
bij ST is dat het aantal graden dat je je wielen kan laten gaan he?
bijv als het standaard 100% is ingesteld zal het bij 120% scherper kunnen draaien...?
en ST.D/R (steering range)
Gaat precies over gevoeligheid van de draaibewegingen volgens de handleiding? (daar waar het bij meeste andere transmitters over draaigraad gaat)
Maar wat moet ik mij daarbij voorstellen?...
Met je EPA kan je zorgen dat je servo niet naar klote gaat! Stel je servo gaat tot 60 graden, Laten we zeggen dat 100 graden 100% is dan moet je er dus 40 graden vanaf halen anders brand je servo door!!
Dat wist ik niet....interessant, heb mijn EPA altijd teveel gezet zodat je een soort van zoemend geluid krijgt bij de servo...dit is niet gezond dan.
Met je EPA kan je zorgen dat je servo niet naar klote gaat! Stel je servo gaat tot 60 graden, Laten we zeggen dat 100 graden 100% is dan moet je er dus 40 graden vanaf halen anders brand je servo door!!
Bij ST.D/R stel je wil een grote lange bocht zet je hem minder en wil je snel de bocht om dan zet je hem meer.
Ligt eraan of het digitale servo's zijn volgens mij. Ik heb servo's gekocht bij The-border voor mijn E-revo en die zij dat dat niet uitmaakt.
Maar ik zie op de foto's dat je een serieuze auto aan het bouwen bent!!
Waarom heb je niet meteen een Onroad gekocht?