Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Weer wat gedaan.
Een houder gemaakt voor de koppelingen. Deze 4 slangen moeten los als ik de romp van de vleugel wil los halen.
Platen van de vleugelmoeren vast gelijmd.
Accu bakje gemaakt voor de ecu accu's.
Even aan het bedenken hoe ik de aansturing ga maken voor de neuspoot. De aansturing bevestiging zit vrij laag. Als iemand tips of een goed idee heeft hoor ik het graag [emoji3]
Nog 2 festo koppelingen halen en dan kunnen de pompen ook aangesloten worden en is dat gedeelte klaar. En dan verder met de elektrische afdeling.
Ik ben opzoek naar een kleine pijpenbuiger voor 4mm of 6mm pijpjes, de meeste die ik vind zijn met een grote radius wil juist een kleine radius.
Iemand een idee of deze bestaan en waar deze te krijgen zijn?
Weer wat dingetjes kunnen doen.
Kabels solderen en stekkers een plek geven.
Voor de ontvanger.
Voor de ECU was het even wat denken en proberen, uiteindelijk voor deze optie gekozen.
Op deze manier kan ik de kabels laten zitten als ik de radioplaat wil demonteren.
Wat sleuven gemaakt voor kabel doorvoeren van de ontvanger en turbine stekkers.
Antennes een plek gegeven.
Voedingkabels naar de ECU klaar op 1 na, krimpkous op[emoji16] morgen weer verder!